Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Несправедливість при купівлі автомобіля: з якими наслідками можу зіткнутися?

1
16:11, 20.09.2024
Несправедливість при купівлі автомобіля: з якими наслідками можу зіткнутися?
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як громадянин України, нещодавно придбав автомобіль в одному з автосалонів нашого міста. Після оформлення всіх необхідних документів і оплати, я з радістю почав користуватися новим автомобілем. Однак через декілька днів виникли проблеми, які, як виявилося, були пов'язані з заводським браком двигуна. Я повернувся до дилера, але він відмовив мені в гарантійному ремонті, посилаючись на те, що ця проблема не є заводським браком, а є результатом мого неналежного використання автомобіля. Я не згоден з цим твердженням, адже за кілька днів використання автомобіля я не міг спричинити таку серйозну проблему. Також дилер відмовився повернути мені гроші за автомобіль, заявивши, що він не несе відповідальності за виробника. Я вже звертався до виробника, але він відмовив мені в ремонті, посилаючись на відсутність прямих договірних відносин зі мною, як покупцем. Враховуючи вище викладене, я хотів би отримати відповідь на таке складне юридичне питання: які мої права в цій ситуації як покупця? Чи маю я право на безоплатний гарантійний ремонт або повернення грошей, якщо автомобіль має заводський брак, який виявився після купівлі, і як мені довести, що ця проблема дійсно є заводським браком, а не результатом моєї експлуатації? Які юридичні кроки я повинен зробити, щоб вирішити цю проблему? Чи маю я право на компенсацію моральної шкоди?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
17:03, 20.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

Відповідно до законодавства України, як покупець ви маєте певні права, які захищають вас у випадку виявлення дефектів у придбаному товарі. Основні положення щодо захисту прав споживачів викладені в Законі України "Про захист прав споживачів".

По-перше, стаття 8 цього закону надає вам право вимагати безоплатного усунення недоліків товару, якщо вони були виявлені протягом гарантійного терміну. Якщо недоліки не можуть бути усунені, або якщо їх усунення потребує більше ніж 14 днів, ви маєте право вимагати заміни товару на новий або повернення сплаченої суми.

По-друге, відповідно до статті 8, якщо продавець відмовляється виконати ваші вимоги, ви можете звернутися до незалежної експертизи, яка визначить причину виникнення дефекту. Витрати на проведення експертизи, у випадку підтвердження заводського браку, має покрити продавець.

Третє, згідно зі статтею 4, продавець зобов'язаний надати товар, якість якого відповідає договору та нормам, а також несе відповідальність за недоліки товару, які виникли з вини виробника.

Щодо компенсації моральної шкоди, стаття 23 Цивільного кодексу України передбачає можливість відшкодування моральної шкоди у випадку, якщо вона була завдана порушенням прав споживача. Однак для цього необхідно буде довести, що ви зазнали моральних страждань внаслідок дій продавця.

Юридичні кроки, які ви можете зробити:
1. Офіційно звернутися до продавця з письмовою претензією.
2. Провести незалежну експертизу для підтвердження заводського браку.
3. У разі відмови продавця виконати ваші вимоги, звернутися до суду з позовом про захист прав споживачів, включаючи можливу компенсацію моральної шкоди.

Ви також можете звернутися до Держпродспоживслужби з метою захисту ваших прав як споживача.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы