Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Неякісне обслуговування в салоні краси: хто відповідає?

1
15:32, 20.09.2024
Неякісне обслуговування в салоні краси: хто відповідає?
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Мені, як потребителю, потрібна ваша професійна консультація стосовно такого питання. Я відвідала салон краси для проведення процедури кератинового випрямлення волосся. Мені було обіцяно, що в результаті моє волосся стане гладким, сильним і здоровим. Проте, вже через кілька днів після процедури, я помітила, що стан мого волосся значно погіршився - воно стало сухим, ламким, почало ламатись і випадати. Я звернулася до адміністрації салону з претензією, але мені відповіли, що вони не несуть відповідальності за можливі негативні наслідки, які могли виникнути в результааті неправильного догляду за волоссям після процедури. Однак, я дотримувалася всіх рекомендацій майстра. Чи можу я вважати дії салону порушенням моїх прав як потребителя? Які мої права у цьому випадку і як я можу їх захистити? Чи має салон краси нести відповідальність за надання неякісних послуг? Чи можу я вимагати компенсації моральної та матеріальної шкоди від салону, і як це правильно зробити? І чи можливо притягнути до відповідальності конкретного майстра, який проводив процедуру?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
15:58, 20.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

Відповідно до законодавства України, ваші права як споживача захищені Законом України "Про захист прав споживачів". Зокрема, стаття 4 цього закону передбачає право споживача на належну якість продукції та послуг, а також на отримання інформації про них.

Якщо послуга з кератинового випрямлення волосся була надана неналежним чином, і її якість не відповідала заявленій, ви маєте право звернутися до салону з вимогою про усунення недоліків або відшкодування завданої шкоди. Згідно зі статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право вимагати відшкодування збитків, завданих через недоліки в наданій послузі.

Також, згідно зі статтею 10 цього закону, виконавець (салон краси) несе відповідальність за недоліки, які виникли внаслідок надання неякісної послуги. Якщо ви дотримувалися всіх рекомендацій майстра, але все ж зазнали шкоди, це може свідчити про неналежну якість послуги.

Вимагати компенсації моральної та матеріальної шкоди ви можете шляхом подання письмової претензії до адміністрації салону. У претензії варто викласти суть проблеми, докази (наприклад, фотографії, чеки, рекомендації по догляду), а також конкретні вимоги щодо компенсації. Якщо салон відмовляється задовольнити ваші вимоги, ви маєте право звернутися до суду.

Щодо притягнення до відповідальності конкретного майстра, це може бути складніше, оскільки майстер, як правило, є працівником салону, і відповідальність за надані послуги несе саме юридична особа (салон). Однак, якщо майстер діяв у межах своїх професійних обов’язків і безпосередньо завдав шкоду, це може бути підставою для розгляду питання про його персональну відповідальність у трудовому порядку.

Звернення до суду може бути підкріплене висновком незалежного експерта щодо якості наданої послуги та стану волосся після процедури. Це допоможе обґрунтувати ваші вимоги в судовому порядку.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации


gjlrk.xtybt cdtnf
14:13, 02.11.2015

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы