Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Незаконні дії мобільного оператора

1
13:47, 20.09.2024
Незаконні дії мобільного оператора
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Маю проблему, яка виникла при користуванні послугами мобільного оператора. Мені було запропоновано новий тарифний план, який дозволяє користуватися необмеженим інтернетом, дешевими дзвінками та повідомленнями. Однак після зміни тарифу я помітив, що з моєї банківської карти без моєї згоди були списані кошти за додаткові послуги, про які мені не повідомляли. Крім того, оператор обмежив доступ до інтернету, мотивуючи це тим, що я використав всі гігабайти, хоча мені обіцяли необмежений доступ. Я намагався зв'язатися з сервісом підтримки, але мені постійно кидали слухавку. Також я не можу знайти повну та зрозумілу інформацію про свої права та обов'язки в угоді, яку мені надав оператор. Тому мене цікавить, чи не порушує мобільний оператор мої права як споживача? Які дії я можу вжити для вирішення цієї проблеми? Чи можу я вимагати відшкодування моральної шкоди від мобільного оператора за незаконні дії та недобросовісну торгівлю? І як я можу вплинути на оператора, щоб він змінив своє ставлення до своїх клієнтів?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
14:17, 20.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

Ваша ситуація може мати кілька аспектів, які вказують на можливі порушення з боку мобільного оператора. Відповідно до законодавства України, зокрема Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право на отримання точної та достовірної інформації про послуги, їх вартість та умови надання (стаття 15). Якщо інформація надана не в повному обсязі або є оманливою, це може бути визнано як недобросовісна торгівля.

Щодо безпідставного списання коштів, оператор зобов'язаний надавати послуги виключно за згодою споживача на умовах, які були погоджені заздалегідь. Стаття 19 Закону "Про захист прав споживачів" передбачає, що споживач має право на відшкодування збитків, завданих через порушення умов договору.

Для вирішення вашої проблеми рекомендується наступне:

1. **Подання письмової скарги** до мобільного оператора. У скарзі вкажіть всі обставини, додайте докази (наприклад, скріншоти повідомлень про списання коштів, умови тарифу). Оператор зобов'язаний розглянути вашу скаргу та надати відповідь у встановлений термін.

2. **Звернення до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ)**, якщо оператор не вирішить проблему на вашу користь. НКРЗІ контролює дотримання операторами законодавства у сфері телекомунікацій.

3. **Звернення до суду** з вимогою відшкодування моральної та матеріальної шкоди. Важливо підготувати всі необхідні докази та документи, що підтверджують ваші вимоги.

4. **Консультація з юристом** для отримання професійної допомоги у підготовці документів або представництві в суді.

Ви маєте право вимагати відшкодування моральної шкоди, якщо доведете, що дії оператора спричинили вам значні моральні незручності або страждання. Для зміни ставлення оператора до клієнтів, важливо документувати всі випадки порушення, що може бути використане як доказ у суді або для звернення до регуляторних органів.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы