Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Пошкодження товару під час доставки: хто несе відповідальність?

1
01:01, 22.09.2024
Пошкодження товару під час доставки: хто несе відповідальність?
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я придбав в одному з інтернет-магазинів високоякісну аудіотехніку, але під час доставки товар було пошкоджено. Коли я відкрив упаковку, виявилося, що акустична система має механічні пошкодження, які, безумовно, вплинуть на якість звуку. Я негайно звернувся до продавця з вимогою відшкодувати вартість товару або замінити його на новий, але отримав відмову з посиланням на те, що магазин не несе відповідальності за дії перевізника. Які мої права в цій ситуації? Чи дійсно продавець може звільнитися від відповідальності, передаючи її на перевізника? Чи можу я вимагати відшкодування від перевізника? І, якщо так, то які мої дії мають бути в цьому випадку? Чи є якісь юридичні норми, які регулюють відповідальність за збереження товару під час його доставки? І які мої дії, якщо відмову отримаю і від перевізника?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
01:49, 22.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

У ситуації, що склалася, ваші права як споживача регулюються Законом України "Про захист прав споживачів". Відповідно до статті 8 цього закону, споживач має право на обмін товару неналежної якості або на повернення сплаченої за нього грошової суми. Продавець несе відповідальність за якість товару та його відповідність договору, включаючи відповідальність за пошкодження товару під час доставки, якщо інше не передбачено договором між продавцем і покупцем.

Якщо доставка товару здійснюється перевізником, продавець все одно залишається відповідальним перед споживачем за належний стан товару до моменту його передачі покупцеві, якщо інше не передбачено договором між продавцем і споживачем (стаття 11 Закону "Про захист прав споживачів"). Відповідно до статті 516 Цивільного кодексу України, саме продавець має право вимагати відшкодування збитків від перевізника, якщо було укладено відповідний договір на перевезення.

Як споживач, ви можете звернутися з письмовою претензією до продавця, вказавши на невідповідність товару та вимагати його заміни або повернення коштів. Якщо продавець відмовляється виконати ваші вимоги, ви можете звернутися до суду з позовом про захист прав споживачів.

Що стосується перевізника, то відповідно до статті 924 Цивільного кодексу України, перевізник відповідає за збереження товару з моменту його прийняття до моменту видачі. Якщо ви вирішите звернутися до перевізника, вам необхідно подати письмову претензію з описом пошкоджень та вимогою відшкодування збитків.

Якщо ж і продавець, і перевізник відмовляють у задоволенні ваших вимог, ви маєте право звернутися до суду, а також до органів захисту прав споживачів для вирішення спору. Пам'ятайте, що у вас є право на захист своїх інтересів, і законодавство України на вашому боці.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы