Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Купівля товару в інтернет-магазині з підвищеними цінами

1
17:03, 20.09.2024
Купівля товару в інтернет-магазині з підвищеними цінами
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Як відстояти свої права як споживача, якщо я купив товар в інтернет-магазині, вважаючи його ціну за вигідну, але пізніше виявив, що в інших магазинах цей товар продається за значно нижчу ціну, і цей факт викликав у мене сумніви щодо чесності продавця. Чи маю я право вимагати повернути різницю в ціні, якщо вважаю, що мене обманули, враховуючи, що товар був куплений не в моєму місті, але доставлений кур'єрською службою, і я не мав можливості перевірити ціни в інших магазинах до моменту отримання товару? Які юридичні кроки я маю зробити для того, щоб вирішити цю проблему, і які закони та нормативні акти України регулюють цю ситуацію?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
17:22, 20.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

В Україні права споживачів регулюються Законом України "Про захист прав споживачів". Згідно зі статтею 13 цього закону, споживач має право на отримання якісної, безпечної продукції, а також на отримання повної та достовірної інформації про товар.

У вашому випадку, якщо ви вважаєте, що вас було обмануто, насамперед слід звернути увагу на те, чи було надано вам повну інформацію про товар, його характеристики, умови придбання та ціну. Важливо зазначити, що українське законодавство не регулює питання цінової політики продавців, тобто факт, що цей товар є дешевшим в інших магазинах, не є підставою для вимоги повернення різниці в ціні.

Однак, якщо ви вважаєте, що продавець ввів вас в оману, надавши неправдиву чи неповну інформацію, ви можете звернутися зі скаргою до самого продавця. Якщо це не вирішить проблему, ви можете звернутися до органів захисту прав споживачів з вимогою провести перевірку діяльності інтернет-магазину.

Також, згідно зі статтею 9 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право повернути товар належної якості протягом 14 днів з моменту його отримання, якщо товар не був у використанні та збережений його товарний вигляд, упаковка, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Таким чином, якщо ви вирішили повернути товар, ви маєте право вимагати повернення сплаченої за товар суми за умови дотримання вищезазначених умов. Слід направити письмову заяву до продавця про повернення товару та коштів, приклавши копії документів, що підтверджують покупку, та зберігши докази відправлення цієї заяви.

Якщо продавець відмовляється задовольнити ваше прохання, ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів або подати позов до суду для захисту своїх прав.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы