Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Мій товар на відстані: Чи є мій голос почутий?

1
02:19, 21.09.2024
Мій товар на відстані: Чи є мій голос почутий?
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я закупився в одному інтернет-магазині, купивши ряд товарів, зокрема одяг та електроніку. Однак, після доставки виявилося, що одяг не підходить по розміру, а електроніка працює не коректно. Я негайно зв'язався зі службою підтримки магазину, але вони відмовилися замінити або повернути гроші за товари, мотивуючи це тим, що товари були вже використані, та що вони не несуть відповідальності за недоліки, які могли виникнути після доставки. В мене виникло багато питань: Чи маю я як покупець право на повернення товару, який не відповідає моїм очікуванням? Чи можуть вони відмовити мені у вирішенні даної проблеми, вважаючи, що товар уже використовувався? Які є мої права як споживача? Який закон захищає мої права у такій ситуації? Чи можу я звернутися до відповідних органів з цим питанням? Що я маю зробити, щоб бути впевненим, що мої права будуть забезпечені в майбутньому? Чи можу я довести, що товари були неякісні або не відповідали опису на момент придбання? Якщо так, то як? Якими документами я маю підтвердити свої слова? І, нарешті, чи маю я право вимагати компенсації за моральну шкоду, яку я зазнав через незадоволення придбаними товарами та відмову магазину вирішити мою проблему? Ці питання важливі для мене, оскільки я хочу розуміти свої права як споживача та знати, як діяти у подібних ситуаціях. Буду вдячний за детальну консультацію та поради щодо моєї ситуації.

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
03:14, 21.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

Згідно з законодавством України, права споживачів захищаються Законом України "Про захист прав споживачів". Ваша ситуація підпадає під дію цього закону, і ви маєте певні права, які можуть бути реалізовані.

1. **Повернення товару**: Відповідно до статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право протягом 14 днів з моменту отримання товару повернути його або обміняти, якщо товар не підходить за формою, габаритами, фасоном, кольором чи розміром. Це правило застосовується до нових товарів, які не використовувалися. Щодо електроніки, якщо вона не працює належним чином, то це може бути підставою для повернення або заміни товару, але важливо довести, що несправність була присутня на момент передачі товару.

2. **Відмова у вирішенні проблеми**: Продавець не має права відмовити у поверненні товару, якщо недоліки були виявлені протягом гарантійного терміну, або якщо товар не відповідає замовленому за якістю чи іншими параметрами, передбаченими договором купівлі-продажу. Якщо магазин відмовляється приймати товар, ви маєте право звернутися до суду або до Держпродспоживслужби для захисту своїх прав.

3. **Документи для підтвердження**: Для доведення своєї позиції ви повинні зберегти чек або інший документ, що підтверджує покупку. Також важливо мати всі супровідні документи, які ви отримали разом з товаром (гарантійний талон, інструкція).

4. **Компенсація моральної шкоди**: Відповідно до статті 23 Цивільного кодексу України, ви маєте право вимагати компенсації моральної шкоди, якщо зможете довести, що такі дії продавця завдали вам моральні страждання. Однак, для цього потрібен буде судовий розгляд, де слід надати докази завданої шкоди.

5. **Дії для захисту прав**: Рекомендується зберігати всі документи, які підтверджують факт покупки та комунікацію з продавцем. Якщо продавець відмовляється виконувати свої обов'язки, зверніться до Держпродспоживслужби або суду. Також варто звернутися до адвоката для отримання професійної юридичної допомоги.

Дотримуючись цих рекомендацій та знаючи свої права, ви зможете ефективно захистити свої інтереси як споживач.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы