Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Недоліки товару після покупки

1
14:05, 22.09.2024
Недоліки товару після покупки
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я недавно придбав дорогий телевізор в одному з відомих магазинів електроніки в Україні. Придбав товар з усіма гарантійними зобов'язаннями, але через два тижні виникла проблема з якістю зображення. Я звернувся до магазину, де мені сказали, що ця проблема не підпадає під гарантійне обслуговування і я повинен звернутися до сервісного центру виробника. В сервісному центрі мені повідомили, що ремонт буде коштувати додатково, оскільки проблема виникла внаслідок мого неправильного використання товару. Я хотів би зрозуміти, чи правомірні дії продавця і виробника, бо з моїх розумінь, я маю право на безкоштовний ремонт або заміну товару в рамках гарантійного терміну. Яким є правовий механізм захисту моїх прав в такій ситуації? Чи можу я вимагати повернення грошей за товар або обмін на новий? Чи маю я право вимагати відшкодування моральної шкоди, оскільки така ситуація принесла мені багато негараздів? Чи можу я звернутися до суду, і якщо так, то які документи мені потрібно буде підготувати для цього?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
14:40, 22.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

Згідно з законодавством України, права споживача захищаються численними нормативно-правовими актами, зокрема Законом України "Про захист прав споживачів". Відповідно до статті 8 цього закону, споживач має право на безоплатне усунення недоліків товару або його заміну на новий, якщо ці недоліки виникли протягом гарантійного терміну з вини виробника або продавця.

Перш за все, важливо з'ясувати, чи дійсно недолік виник внаслідок неправильного використання товару. Якщо ви вважаєте, що використовували телевізор відповідно до інструкцій, і проблема виникла не з вашої вини, ви маєте право вимагати проведення незалежної експертизи. Якщо експертиза підтвердить, що недолік виник не з вашої вини, магазин або виробник повинні усунути недоліки безкоштовно, замінити товар на новий або повернути вам гроші.

Щодо компенсації моральної шкоди, стаття 22 Закону України "Про захист прав споживачів" передбачає можливість відшкодування моральної шкоди, якщо вона була завдана споживачу внаслідок порушення його прав. Проте для цього потрібно буде довести факт завдання такої шкоди та її розмір у суді.

Якщо ви вирішите звернутися до суду, вам потрібно підготувати наступні документи:
1. Копію договору купівлі-продажу або товарного чека, що підтверджує факт покупки.
2. Гарантійний талон.
3. Заяви та відповіді від магазину та сервісного центру.
4. Результати незалежної експертизи, якщо така була проведена.
5. Докази моральної шкоди, якщо ви плануєте вимагати її відшкодування.

Звернення до суду може бути ефективним способом захисту ваших прав, якщо інші методи вирішення конфлікту не дали результату. Рекомендується також звернутися за консультацією до юриста, який допоможе правильно підготувати документи і забезпечити професійний супровід у судовому процесі.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы