Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Несправедлива оцінка товару

1
13:13, 20.09.2024
Несправедлива оцінка товару
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як купець, купив недавно новий смартфон у відомого виробника. Перед покупкою я детально вивчив характеристики та функції цього гаджету. Проте, після того, як я протестував смартфон, виникли декілька проблем. По-перше, якість зображення не відповідає зазначеному виробником рівню. По-друге, батарея швидко розряджається, незважаючи на обіцянки виробника про тривалість роботи. По-третє, під час роботи телефон періодично перезавантажується, що створює незручності під час користування. Я звернувся до служби підтримки виробника з цими проблемами, але вони відповіли, що це може бути пов'язано з моїм неправильним використанням смартфона. Вони відмовились розглядати мою претензію про неякісний товар. Якщо я захочу відправити смартфон на діагностику і ремонт, мені потрібно буде оплатити ці послуги. Мене цікавить, чи маю я право на відшкодування в таких обставинах? Які мої права як споживача при купівлі неякісного товару? Чи можу я вимагати від виробника заміни товару або повернення грошей? Чи маю я право на безкоштовну діагностику і ремонт у випадку виявлення дефектів товару? Які юридичні кроки я маю здійснити для захисту своїх прав?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
14:06, 20.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

Відповідно до законодавства України, ви маєте певні права як споживач, які захищають вас у випадку придбання товару неналежної якості. Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів", ви маєте право на обмін або повернення товару неналежної якості.

1. **Право на якісний товар**: Відповідно до статті 6 Закону України "Про захист прав споживачів", продавець зобов'язаний передати покупцю товар, якість якого відповідає договору. Якщо товар не відповідає встановленим вимогам якості, ви маєте право вимагати заміну товару або повернення грошей.

2. **Гарантійний строк**: Згідно з статтею 8 цього ж закону, якщо в межах гарантійного строку виявлено недоліки, споживач має право на безкоштовне усунення таких недоліків, заміну на товар належної якості, або розірвання договору і повернення сплаченої суми.

3. **Вимоги щодо діагностики та ремонту**: Якщо товар переданий для гарантійного ремонту, він має бути здійснений безкоштовно. Витрати на доставку товару для ремонту також можуть бути покриті виробником або продавцем, якщо інше не передбачено договором (стаття 8 Закону).

4. **Захист прав споживача**: У разі відмови виробника або продавця задовольнити ваші вимоги, ви можете звернутися до суду для захисту своїх прав. Також можна звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів для скарги на неналежне виконання зобов'язань з боку продавця або виробника.

Таким чином, ви маєте право вимагати безкоштовної діагностики і ремонту, заміни товару чи повернення коштів. Рекомендується письмово звернутися до продавця з вимогою усунення недоліків, а у разі відмови, звернутися до відповідних органів або суду для захисту своїх прав.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации


gjlrk.xtybt cdtnf
14:13, 02.11.2015

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы