Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Права покупця у випадку виявлення вади товару

1
16:44, 20.09.2024
Права покупця у випадку виявлення вади товару
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Мій випадок дещо складний і потребує професійного юридичного погляду. Річ у тому, що я купив у березні цього року в одному з відомих інтернет-магазинів техніки новий холодильник. Однак через кілька тижнів після купівлі він почав виявляти знаки несправності: не працювала система No Frost, через що усередині холодильника формувався лід. Я звернувся до сервісного центру, де мені заявили, що вони можуть здійснити ремонт, але не зможуть замінити товар, оскільки він вже був у використанні. Однак, мені важливо знати, чи маю я право на заміну товару, якщо він виявився неякісним? Яким чином я можу довести, що вада була виробнича, а не виникла в результаті експлуатації? Чи маю я право вимагати компенсації за час, коли холодильник був у неробочому стані? Що робити, якщо магазин відмовляється здійснювати заміну товару, навіть якщо він виявився неякісним? Якими законодавчими актами керуватись, аби захистити свої права в даній ситуації?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
16:59, 20.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У Вашій ситуації важливо керуватися законодавством України, що захищає права споживачів. Згідно з Законом України "Про захист прав споживачів", зокрема статтею 8, споживач має право на обмін товару неналежної якості або його повернення. Якщо товар виявився неякісним, споживач може вимагати:

1. Пропорційного зменшення ціни;
2. Безоплатного усунення недоліків протягом розумного строку;
3. Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Якщо недоліки є істотними або не можуть бути усунені, споживач має право вимагати заміни товару на новий або повернення грошей.

Для доведення того, що вада є виробничою, а не результатом експлуатації, слід звернутися до експертизи. Відповідно до статті 17 Закону України "Про захист прав споживачів", продавець зобов'язаний організувати проведення експертизи товару на вимогу споживача. Якщо експертиза підтвердить виробничий характер дефекту, всі витрати на її проведення покладаються на продавця.

Щодо компенсації за час, коли холодильник був у неробочому стані, законодавством не передбачено прямої компенсації за такий час, але Ви можете вимагати відшкодування збитків, якщо такі виникли.

Якщо магазин відмовляється здійснювати заміну товару, Ви можете звернутися зі скаргою до територіального відділення Державної служби України з питань захисту прав споживачів або подати позов до суду. Важливо зберігати всі документи, що підтверджують покупку та звернення до сервісного центру.

Таким чином, Ви маєте право вимагати належного виконання Ваших законних прав як споживача згідно з чинним законодавством України.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации


Пропал багаж
13:50, 30.01.2013

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы