Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Неякісний товар та недбале обслуговування

1
22:15, 20.09.2024
Неякісний товар та недбале обслуговування
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як громадянка України, купила в одному з магазинів міста блендер відомої торгової марки. Проте, після кількох використань прилад почав виявляти знаки несправності: часто перегрівався, деякі деталі стали дуже швидко зношуватися. Звернувшись до магазину з претензією, мені відказали в обміні або поверненні коштів, мотивуючи це тим, що товар був у використанні. Я вважаю, що мої права як потребителя були порушені. Тому маю питання до юриста: яким чином я можу захистити свої права в даній обставині? Чи варто звертатися до Регіонального віддіління Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів? Які законодавчі акти регулюють цю ситуацію? Чи можу я розраховувати на повернення коштів або обмін товару на аналогічний без дефектів, якщо доведу, що товар був неякісним з самого початку? Чи маю я право на компенсацію моральної шкоди за недбале обслуговування?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
23:06, 20.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

У Вашій ситуації, як споживач, Ви маєте ряд прав, передбачених законодавством України, зокрема Законом України "Про захист прав споживачів". Відповідно до статті 8 цього закону, Ви маєте право на обмін товару неналежної якості або повернення коштів, якщо товар виявився дефектним і не відповідає умовам договору.

Якщо товар має істотні недоліки, які виникли з вини виробника (продавця), або якщо такі недоліки були приховані і виявилися протягом гарантійного строку, Ви маєте право вимагати від продавця:

1. Пропорційного зменшення ціни.
2. Безоплатного усунення недоліків у розумний строк.
3. Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Згідно зі статтею 8 частиною 5 Закону України "Про захист прав споживачів", якщо після ремонту товару недоліки виявляться знову, або якщо товар не може бути використаний протягом понад 30 днів внаслідок усунення недоліків, Ви маєте право вимагати заміни товару на аналогічний або повернення коштів.

Щодо можливості звернення до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, це може бути ефективним кроком, якщо магазин відмовляється вирішити питання на вашу користь. Органи захисту прав споживачів можуть провести перевірку та змусити продавця виконати свої зобов'язання перед споживачем.

Стосовно компенсації моральної шкоди, стаття 23 Цивільного кодексу України передбачає можливість отримання компенсації моральної шкоди, якщо буде доведено, що Вам завдано моральних страждань внаслідок недбалого обслуговування або іншого порушення ваших прав. Однак, отримання такої компенсації може вимагати подання позову до суду з відповідними доказами.

Рекомендується звернутися з письмовою претензією до магазину, в якій чітко вказати на недоліки товару і ваші вимоги, посилаючись на відповідні норми закону. Якщо продавець і після цього відмовляється задовольнити ваші вимоги, ви можете звернутися до органів захисту споживачів або суду для вирішення спору.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы