Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Незаконне збільшення вартості комунальних послуг

1
01:40, 21.09.2024
Незаконне збільшення вартості комунальних послуг
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як громадянин України та постійний споживач комунальних послуг зіткнувся з проблемою, яка, на мою думку, порушує мої права як потребителя. Розрахунковий центр без попереднього повідомлення збільшив вартість послуг за опалення на 20%. Проте, при цьому якість послуги не покращилась, а навпаки, стала гірше: опалення включається пізніше і вимикається раніше, ніж раніше, через що в квартирі холодно. Я вже звертався до Розрахункового центру з претензією, але отримав відмову з поясненням, що ціна за комунальні послуги встановлюється відповідно до тарифів, затверджених регулятором, і вони не можуть її змінити. Також мені заявили, що розрахунковий центр не відповідає за роботу ЖЕКу, який забезпечує подачу опалення. Якщо врахувати, що в Україні діє Закон "Про захист прав споживачів", я хочу з'ясувати, чи є в моїй ситуації порушення цього закону і які юридичні кроки я можу зробити, щоб захистити свої права? Чи маю я право вимагати від Розрахункового центру компенсації за погіршення якості послуги? Та чи маю я право відмовитися від послуг цього Розрахункового центру і звернутися до іншого постачальника послуг? Які юридичні наслідки мене можуть чекати, якщо я відмовлюся платити за послуги до моменту вирішення цієї проблеми?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
02:28, 21.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

Ваша ситуація дійсно може свідчити про порушення ваших прав як споживача відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів". Зокрема, стаття 4 цього закону гарантує право споживача на належну якість продукції (послуг) та отримання відшкодування збитків, завданих через недоліки продукції.

По-перше, важливо розуміти, що тарифи на комунальні послуги встановлюються згідно з рішеннями місцевих органів влади або національних регуляторів, таких як НКРЕКП. Якщо ви не отримали належного повідомлення про зміну тарифів, це може свідчити про порушення порядку інформування споживачів. Згідно з Правилами надання комунальних послуг, виконавець зобов'язаний повідомляти споживачів про зміну тарифів не пізніше ніж за 30 днів до введення їх у дію.

Якщо якість послуги не відповідає встановленим стандартам, ви маєте право вимагати зниження плати за неякісну послугу. Згідно з частиною 2 статті 18 Закону "Про житлово-комунальні послуги", у разі надання послуг неналежної якості, споживач має право на перерахунок розміру плати.

Ви можете звернутися до суду з вимогою про відшкодування збитків, якщо вважаєте, що вам завдано матеріальної або моральної шкоди. Також, ви маєте право звернутися до відповідних органів захисту прав споживачів з метою проведення незалежної експертизи якості наданих послуг.

Щодо можливості зміни постачальника, це питання регулюється умовами вашого договору з Розрахунковим центром та чинним законодавством. Ви маєте право на вільний вибір постачальника, проте це може бути обмежено, якщо інший постачальник не має технічної можливості надавати послуги у вашому районі.

Щодо відмови від сплати за надані послуги: це може призвести до нарахування пені або навіть до судового позову з боку постачальника. Тому рекомендую вирішувати питання через переговори або через суд.

Враховуючи вищезазначене, рекомендується звернутися за консультацією до юриста, який допоможе скласти відповідні документи та представляти ваші інтереси у судових органах.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации


Жертва аферы
18:10, 13.08.2014

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы