Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблема з гарантійним обслуговуванням електроніки

1
15:43, 20.09.2024
Проблема з гарантійним обслуговуванням електроніки
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я зіткнувся з такою ситуацією: купив електронний пристрій у великому магазині з офіційною гарантією виробника. Протягом гарантійного терміну виявилися дефекти, але магазин відмовив у безкоштовному ремонті, аргументуючи тим, що гарантія не розповсюджується на цю конкретну модель. Водночас, виробник відмовився визнавати претензії, посилаючись на те, що магазин не є офіційним представником його товарів в Україні. Якщо я маю документи, що підтверджують купівлю товару саме в цьому магазині, а також гарантійний талон і чек, які свідчать про його офіційне походження, то чи є у мене право вимагати безкоштовного ремонту пристрою? І які дії мені слід вжити для вирішення цього питання з урахуванням законодавства України про захист прав споживачів?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
16:16, 20.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

Відповідно до законодавства України, ви маєте право на захист своїх прав як споживача. Закон України "Про захист прав споживачів" (Закон № 1023-XII) передбачає, що споживач має право на належну якість товару та захист від недобросовісної торговельної практики.

Згідно з частиною 1 статті 8 цього Закону, у разі виявлення протягом гарантійного терміну недоліків товару, споживач має право вимагати безкоштовного усунення недоліків товару, пропорційного зниження його купівельної ціни або відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Ваше право вимагати безкоштовного ремонту підтверджується наявністю гарантійного талона та чека, які свідчать про офіційне походження товару. Відповідно до частини 4 статті 8, продавець (магазин) зобов'язаний забезпечити виконання гарантійних зобов'язань, оскільки саме він уклав з вами договір купівлі-продажу.

Якщо магазин відмовляється виконати свої зобов'язання, вам слід:

1. Направити письмову претензію до магазину, в якій вказати на порушення ваших прав та вимагати безкоштовного ремонту або іншого відшкодування. До претензії додайте копії документів, що підтверджують покупку та наявність гарантії.

2. У разі відмови або відсутності відповіді протягом встановленого строку (зазвичай 30 днів), ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з відповідною скаргою.

3. Також ви маєте право звернутися до суду з позовом про захист прав споживача, якщо інші способи врегулювання спору не дали результату.

Важливо зберігати всі документи та кореспонденцію з магазином, оскільки вони можуть бути використані як докази у разі судового розгляду.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы