Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблема з недоброякісним товаром купленим в інтернет-магазині.

1
23:49, 20.09.2024
Проблема з недоброякісним товаром купленим в інтернет-магазині.
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як громадянка України, звертаюся по допомогу з питанням, що стосується захисту моїх прав як споживача. Недавно я придбала в інтернет-магазині побутову техніку - холодильник, але після доставки товару виявила, що він не відповідає заявленій якості. Виріб має дефекти, а саме, не працює система охолодження, що робить його абсолютно непридатним для використання. Протягом 14 днів з моменту отримання товару я звернулася до продавця з вимогою повернути мені гроші за товар або замінити його на аналогічний без дефектів. Однак продавець відмовився виконати мої вимоги, посилаючись на те, що повернення або обмін товару можливий тільки в разі його технічної несправності. Які мої права в даній ситуації? Чи маю я право на повернення грошей або обмін товару, якщо він не відповідає заявленій якості? Яким чином я можу захистити свої інтереси, якщо продавець відмовляється виконувати свої зобов'язання? Які документи мені потрібно зібрати для подання скарги на дії продавця в органи захисту прав споживачів? Чи можу я звернутися до суду з цим питанням і які документи мені потрібно для цього підготувати?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
00:33, 21.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У вашій ситуації права споживача захищаються Законом України "Про захист прав споживачів". Відповідно до статті 8 цього закону, споживач має право вимагати заміни товару на аналогічний без дефектів або повернення коштів у разі виявлення недоліків товару, які роблять його непридатним для використання за призначенням. Якщо товар виявився неналежної якості, ви маєте право протягом гарантійного терміну вимагати безоплатного усунення недоліків, заміни товару або повернення коштів.

Ваша вимога повернути гроші або замінити товар на аналогічний без дефектів є законною, якщо недоліки в товарі виявлено в межах встановленого законодавством строку. Згідно з частиною 3 статті 8, споживач має право на повернення коштів протягом 14 днів з моменту пред'явлення відповідної вимоги, якщо інше не передбачено законом.

Якщо продавець відмовляється виконати ваші вимоги, ви можете вжити наступних заходів:

1. Письмово звернутися до продавця з претензією, в якій детально вказати недоліки товару, ваші вимоги та посилання на відповідні норми закону. До претензії додайте копії документів, що підтверджують покупку (чек, накладна тощо).

2. Якщо відповідь продавця незадовільна або відсутня, ви маєте право звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Для цього підготуйте скаргу, в якій зазначте всі обставини справи, та додайте копії відповідних документів.

3. У разі відсутності результату, ви можете звернутися до суду. Для цього вам знадобиться:
- Копія заяви-претензії до продавця і відповідь на неї (якщо є).
- Документи, що підтверджують факт покупки та недоліки товару (копії чеків, технічного паспорта, акти перевірки тощо).
- Будь-які інші докази, які підтверджують вашу позицію.

Згідно зі статтею 22 Закону України "Про захист прав споживачів", споживачі звільняються від сплати судового збору за позови, пов'язані з порушенням їхніх прав. Це означає, що ви можете подати позов без фінансових витрат на судовий збір.

Захист ваших прав є важливим, і законодавство на вашому боці. У разі необхідності, ви також можете звернутися за правовою допомогою до адвоката чи юриста, спеціалізованого в сфері захисту прав споживачів.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации


Гор газ, долг
02:13, 26.12.2018

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы