Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблема з відшкодуванням коштів за вадливий товар

1
22:04, 23.09.2024
Проблема з відшкодуванням коштів за вадливий товар
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Питання: У мене виникла складна ситуація, з якою я не можу самостійно впоратися, тому прошу вашої юридичної допомоги. Я придбав телевізор у одному з магазинів електроніки в моєму місті. Проте, він виявився бракованим - регулярно вимикається сам по собі та іноді з’являються вертикальні смуги на екрані. Я звернувся до магазину з метою обміну товару на інший або повернення грошей, але мені відмовили, посилаючись на те, що товар був у використанні і вони не можуть його прийняти назад. Які мої права в цій ситуації відповідно до законодавства України про захист прав споживачів? Чи можу я вимагати відшкодування коштів за вадливий товар? Які кроки мені слід зробити, щоб вирішити цю проблему?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
22:45, 23.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

Відповідно до законодавства України, споживач має право на належну якість товару та послуг. Закон України "Про захист прав споживачів" надає вам певні права у разі придбання товару неналежної якості.

По-перше, згідно зі статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів", якщо товар має істотні недоліки або не відповідає умовам договору, споживач має право вимагати безоплатного усунення недоліків, зменшення купівельної ціни, заміни товару на аналогічний належної якості або повернення коштів.

По-друге, якщо магазин відмовляється виконати вашу вимогу, ви маєте право звернутися до нього з письмовою претензією. Претензія повинна містити опис проблеми, ваші вимоги та посилання на законодавчі норми. Згідно з частиною 4 статті 8, продавець зобов'язаний розглянути вашу вимогу протягом 14 днів з моменту її отримання.

Якщо магазин відмовиться задовольнити ваші вимоги або не надасть відповідь у встановлений строк, ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або до суду. Ваша заява до суду повинна містити докази придбання товару та наявності недоліків.

На додаток, відповідно до статті 17 Закону "Про захист прав споживачів", споживач звільняється від обов'язку доказування своєї невинуватості у виникненні недоліків, якщо вони були виявлені протягом гарантійного строку.

Отже, ви маєте право вимагати відшкодування коштів за бракований телевізор, заміну товару або усунення недоліків. Рекомендується дотримуватися процедури, зазначеної у законодавстві, для захисту своїх прав.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации


Взятка врачу
10:27, 22.08.2013

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы