Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблематика захисту прав споживачів при онлайн-покупках

1
21:30, 21.09.2024
Проблематика захисту прав споживачів при онлайн-покупках
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як громадянин України, зіткнувся з досить неприємною ситуацією, яка стосується захисту моїх прав як споживача під час здійснення онлайн-покупок. Виникло кілька важливих питань, на які я б хотів отримати кваліфіковану відповідь від юриста. Нещодавно я замовив на одному із популярних інтернет-магазинів електроніку. При отриманні замовлення виявилося, що товар не відповідає зазначеному в описі на сайті: модель була іншою, а технічні характеристики відрізнялися. Відправивши повернення, я отримав відповідь від магазину, що вони не можуть прийняти товар назад, оскільки я вже зняв заводську плівку. Якими є мої права в даній ситуації? Також мене цікавить, які дії я маю здійснити, щоб захистити свої права? Чи можу я подати позов до суду і в якому порядку це робиться? Які документи для цього потрібно зібрати? Чи можу я вимагати компенсацію за моральну шкоду, оскільки я витратив час і нерви на вирішення цієї проблеми? Які законодавчі акти України регулюють цю сферу і чи є якісь інтернаціональні норми, що захищають права споживачів при онлайн-покупках, які можуть бути застосовані в моїй ситуації? І які мої дії, якщо магазин, де було зроблено покупку, зареєстрований не в Україні?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
22:16, 21.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

У ситуації, що описана, права споживача регулюються Законом України "Про захист прав споживачів". Згідно з частиною 1 статті 8 цього закону, якщо товар не відповідає умовам договору (в даному випадку - опису на сайті), споживач має право вимагати: пропорційного зменшення ціни, безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк або відшкодування витрат на їх усунення. Якщо недоліки є істотними, споживач має право вимагати розірвання договору та повернення сплаченої суми.

Щодо питання щодо заводської плівки, відповідно до статті 9 цього ж закону, споживач має право обміняти товар належної якості протягом 14 днів, якщо він не використовувався і збережено його товарний вигляд. Однак, у вашому випадку мова йде про товар, що не відповідає договору, і це не повинно впливати на ваше право на повернення.

Щодо можливості подати позов до суду, ви маєте таке право. Вам необхідно підготувати позовну заяву, в якій викласти обставини справи, ваші вимоги та докази, що підтверджують вашу позицію. До таких доказів можуть належати: копії замовлення, переписка з продавцем, фото товару, що не відповідає опису, та інші документи, що підтверджують факт порушення ваших прав.

Ви також можете вимагати компенсацію за моральну шкоду, проте її розмір визначається судом і залежить від обґрунтування ваших вимог і наявних доказів (стаття 23 Цивільного кодексу України).

Якщо магазин зареєстрований не в Україні, можуть виникнути складнощі з юрисдикцією. В такому випадку варто звернути увагу на умови договору на сайті та можливість вирішення спорів, які можуть бути зазначені в правилах користування. Згідно з міжнародними нормами, такими як Директива ЄС про права споживачів, споживачі мають право на захист навіть у транскордонних ситуаціях, але реалізація цих прав може потребувати додаткових зусиль.

Варто також звернутися за консультацією до юриста, який спеціалізується на захисті прав споживачів, щоб отримати підтримку в оформленні документів і підготовці до судового процесу.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы