Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблеми з гарантійним ремонтом в Україні

1
15:49, 20.09.2024
Проблеми з гарантійним ремонтом в Україні
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Уявімо таку ситуацію: я купив новий телевізор в одному з найбільших електронних магазинів в Україні, отримавши на руки гарантійний талон на два роки. Проте через два місяці він почав вимикатися сам по собі. Я звернувся до сервісного центру, куди мене направив продавець, але вони відмовилися ремонтувати телевізор, посилаючись на те, що проблема виникла через мою вину. Але я не погоджуюсь з цим, бо телевізор не падав, не був підданий впливу вологи або високих температур. Вони залишили телевізор у себе і сказали, що я маю заплатити за діагностику. Чи можуть вони зробити так? Чи є у мене право вимагати безкоштовного ремонту в рамках гарантії? Чи можу я вимагати відшкодування від магазину, який продав мені телевізор? Які юридичні кроки я повинен зробити, щоб захистити свої права як споживача?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
16:37, 20.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

У вашій ситуації важливо враховувати норми законодавства України, які захищають права споживачів. Згідно зі статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів", ви маєте право на безкоштовне усунення недоліків товару протягом гарантійного терміну. Якщо сервісний центр відмовляється виконати ремонт, посилаючись на вашу вину, вони повинні надати докази цього. У разі відсутності таких доказів, відмова може вважатися неправомірною.

Відповідно до статті 18 того ж закону, під час проведення перевірки якості товару у разі пред'явлення споживачем вимоги щодо безоплатного усунення недоліків, продавець (в даному випадку сервісний центр як представник продавця) має право тільки за вашою згодою стягувати плату за проведення експертизи у разі, якщо буде встановлено вашу вину в пошкодженні товару. До отримання результатів експертизи, стягнення плати за діагностику є неправомірним.

Якщо сервісний центр або магазин не виконують свої зобов'язання в рамках гарантійного обслуговування, ви маєте право звернутися з письмовою претензією до продавця, в якій вказати ваше бачення ситуації та вимоги щодо її вирішення. У разі відмови задовольнити ваші вимоги, ви можете звернутися до суду або до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів для захисту своїх прав.

Також важливо зберігати всі документи, пов'язані з покупкою телевізора та зверненням до сервісного центру, включаючи квитанції, гарантійний талон, акти прийому-передачі товару на ремонт тощо. Це допоможе вам у разі необхідності довести вашу позицію в суді чи в інших інстанціях.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы