Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблеми з онлайн-покупками

1
18:01, 20.09.2024
Проблеми з онлайн-покупками
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я недавно зробив покупку через один з онлайн-магазинів, реклама якого привернула мою увагу на соціальних медіа. Продукт, який мені було продано, значно відрізняється від того, що було зображено та описано на веб-сайті. Фактично, я думаю, що мені продали підробний товар. Я спробував зв'язатися з підтримкою клієнтів, але не отримав від них відповіді. Мені необхідно знати, які є мої права як споживача в такому випадку. Чи можу я вимагати повернення грошей або заміни товару на відповідний опису? Чи є якісь законодавчі рекомендації щодо таких випадків в Україні? Як я можу захистити свої права в разі обману інтернет-магазинами? Чи можу я подати скаргу на цю компанію в регуляторні органи або суд? Чи є в Україні законодавство, яке захищає споживачів від недобросовісних онлайн-продавців?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
18:12, 20.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

У випадку, коли придбаний товар не відповідає опису або є підробним, у вас є права, визначені законодавством України. Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів", споживач має право на отримання товару належної якості, що відповідає договору, зокрема інформації, яка була надана продавцем (стаття 6).

Якщо товар не відповідає заявленій якості, ви маєте право вимагати від продавця безоплатного усунення недоліків або відшкодування витрат на їх усунення, заміни на товар належної якості, пропорційного зменшення ціни або розірвання договору з поверненням сплаченої суми (стаття 8 Закону "Про захист прав споживачів").

У разі бездіяльності служби підтримки, ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів з відповідною скаргою. Подати скаргу можна також до суду, якщо інші методи захисту ваших прав не принесли результату.

Також, відповідно до статті 19 Закону України "Про електронну комерцію", суб'єкти господарювання, які здійснюють продаж товарів через Інтернет, зобов’язані надавати повну інформацію про товар, його виробника, та інші дані, що дозволяють споживачу зробити усвідомлений вибір. У разі порушення цих вимог, ви можете вимагати захисту своїх прав.

Рекомендується зібрати всі докази, що підтверджують невідповідність товару (скріншоти реклами, переписка з продавцем, фото отриманого товару), та звернутися до юриста для отримання детальної консультації щодо подальших дій.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы