Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблеми з онлайн-покупкою

1
16:56, 20.09.2024
Проблеми з онлайн-покупкою
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як громадянин України, нещодавно здійснив покупку товару в інтернет-магазині, розташованому на території нашої країни. Проте, після отримання товару, я виявив декілька серйозних вад, яких не було зазначено в описі товару на сайті магазину. Я намагався зв'язатися з продавцем, але він відмовляється відповідати на мої запити. Я хотів би знати, які мої права як споживача в такій ситуації? Чи можу я вимагати повернення грошей або заміни товару? Які дії я повинен вжити для захисту своїх прав в цій ситуації? Чи є деякі спеціальні закони або регулятивні акти, які регулюють такі питання? Яким чином я можу використовувати ці правові норми для захисту своїх інтересів?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
17:27, 20.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

Ваша ситуація підпадає під дію Закону України "Про захист прав споживачів". Згідно з цим законодавством, споживач має право на отримання якісного товару, що відповідає умовам договору. У разі виявлення недоліків у товарі, ви маєте право на наступні дії:

1. **Вимагати безоплатного усунення недоліків** або відшкодування витрат на їх виправлення, якщо це можливо (стаття 8 Закону України "Про захист прав споживачів").

2. **Вимагати заміни товару на аналогічний** або на інший товар з відповідним перерахунком покупної ціни (стаття 8 Закону).

3. **Вимагати розірвання договору** і повернення сплаченої за товар суми (стаття 8 Закону).

4. **Вимагати зменшення купівельної ціни** (стаття 8 Закону).

Якщо продавець відмовляється відповідати на ваші запити, ви можете скористатися наступними кроками:

- **Надіслати письмову претензію** продавцю з вимогою усунення недоліків або повернення коштів. Для цього рекомендується використовувати рекомендований лист з повідомленням про вручення.

- У випадку відсутності реакції на претензію, ви можете звернутися до **державної служби захисту прав споживачів** або інших відповідних органів з метою захисту своїх прав.

- Якщо ситуація не вирішується на досудовому рівні, ви маєте право подати **позов до суду**.

Закон "Про електронну комерцію" також може бути застосований, оскільки покупка була здійснена через інтернет-магазин. Згідно з цим законом, продавець зобов'язаний надати вам достовірну інформацію про товар, і ви маєте право на повернення товару в разі невідповідності його умовам договору.

Важливо зберігати всі документи, пов'язані з покупкою: квитанції, електронні листи, скріншоти з сайту тощо, оскільки вони можуть бути використані як докази під час розгляду вашої справи.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы