Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблеми з поверненням товару неналежної якості

1
17:12, 25.09.2024
Проблеми з поверненням товару неналежної якості
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я маю питання, що стосується захисту прав споживачів в Україні. Ось моя ситуація: Я придбала дорогий товар в інтернет-магазині, але після його доставки виявила, що він не відповідає зазначеному опису на сайті продавця. Я негайно звернулася до продавця з вимогою повернути товар і отримати повне відшкодування, але мені було відмовлено в поверненні грошей, мотивуючи тим, що товар не підлягає поверненню за законодавством України. Продавець наголосив, що я могла б ознайомитись з усіма характеристиками товару перед його придбанням. Чи маю я право на повернення товару та відшкодування коштів, якщо товар не відповідає його опису на сайті продавця? Які кроки мені слід зробити, щоб вирішити цю проблему? Чи можу я звернутися до суду в цьому випадку і як мені краще діяти? Чи є в Україні закони, що захищають права споживачів в таких випадках?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
17:53, 25.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

В Україні права споживачів регулюються Законом України "Про захист прав споживачів". Відповідно до статті 8 цього закону, споживач має право на повернення товару неналежної якості або якщо товар не відповідає умовам договору (включаючи опис на сайті) протягом гарантійного терміну, терміну придатності або терміну служби. Якщо товар не відповідає опису, це може бути розцінено як невідповідність умовам договору, що дає право вимагати повернення коштів або заміни товару.

Закон також передбачає, що продавець зобов'язаний надавати споживачу повну і достовірну інформацію про товар, а в разі її ненадання покупець має право на повернення товару. Стаття 9 закону визначає, що споживач має право розірвати договір і вимагати повернення грошей, якщо в товарі виявлені істотні недоліки.

У вашій ситуації, якщо товар не відповідає опису на сайті, ви маєте право вимагати повернення коштів. Якщо продавець відмовляється виконати законні вимоги, ви можете звернутися зі скаргою до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів або безпосередньо до суду.

Для судового розгляду вам потрібно підготувати докази: збережіть підтвердження замовлення, листування з продавцем, фотографії товару, які підтверджують невідповідність опису, та інші документи, які можуть бути корисними.

При підготовці позову до суду важливо дотримуватися процесуальних вимог, визначених Цивільним процесуальним кодексом України. Враховуйте, що у вас є право на судовий захист, якщо інші способи захисту прав не дали результату.

Отже, ваші дії можуть включати:

1. Повторне звернення до продавця з вимогою, посилаючись на відповідні норми закону.
2. Звернення до органів захисту прав споживачів.
3. Підготовка та подання позовної заяви до суду.

Дотримання цих кроків може допомогти вам ефективно захистити свої права як споживача.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы