Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Втрачені кошти через вадливий товар: хто відповідає?

1
01:28, 21.09.2024
Втрачені кошти через вадливий товар: хто відповідає?
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як споживач, придбав пару місяців тому у великому магазині побутової техніки холодильник виробництва одного з відомих брендів. Незабаром після покупки виявилось, що холодильник не виконує своїх основних функцій - не забезпечує необхідний рівень холоду. Я звернувся до сервісного центру виробника з вимогою провести безкоштовний ремонт, але мені відмовили, з посиланням на те, є виняток з гарантії, оскільки, на їхню думку, причиною поломки стала моя неналежна експлуатація. Також вони зазначили, що гарантія виробника і гарантія продавця - різні речі. Я звернувся до магазину з вимогою повернути кошти за вадливий товар, але мені знову відмовили, з посиланням на те, що вони не несуть відповідальності за якість товару. Мені необхідна допомога юриста, щоб з'ясувати: 1. Які мої права як споживача в даній ситуації? 2. Чи правомірні відповіді виробника і продавця про різницю гарантій? 3. Які юридичні кроки я можу здійснити, щоб вимагати повернення коштів або ремонту товару? 4. Яким чином я можу вимагати відшкодування за збитки, що виникли в результаті неякісної роботи холодильника (наприклад, зіпсування продуктів)? 5. Які юридичні наслідки чекають продавця та виробника у разі, якщо вони порушують мої права споживача?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
01:40, 21.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

Ваша ситуація регулюється Законом України "Про захист прав споживачів". За цим законодавством, ви маєте ряд прав як споживач, які можуть бути порушені в цій ситуації.

1. **Права споживача**: Згідно з статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів", у разі виявлення протягом гарантійного терміну істотних недоліків товару ви маєте право вимагати від продавця або виробника безкоштовного усунення недоліків, зменшення купівельної ціни, заміни товару на аналогічний або повернення сплаченої за товар суми.

2. **Гарантії виробника і продавця**: Закон не розрізняє гарантії виробника і продавця з точки зору обов'язків перед споживачем. Обидві сторони несуть відповідальність за якість товару протягом встановленого гарантійного строку. Відмова у виконанні гарантійних зобов'язань є неправомірною.

3. **Юридичні кроки**: Ви можете звернутися до продавця з письмовою претензією з вимогою усунення недоліків або повернення коштів. У разі відмови рекомендується звернутися до місцевого органу захисту прав споживачів або подати позов до суду.

4. **Відшкодування збитків**: Відповідно до статті 22 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право на відшкодування збитків, завданих неякісним товаром. Це включає в себе компенсацію за зіпсовані продукти або інші наслідки, що виникли в результаті неналежної роботи товару.

5. **Юридичні наслідки для продавця та виробника**: У разі порушення прав споживача, на підставі статті 23 Закону України "Про захист прав споживачів", продавець або виробник можуть бути притягнуті до адміністративної відповідальності, що включає штрафи. Крім того, суд може зобов'язати їх відшкодувати матеріальні та моральні збитки споживачу.

Рекомендується зберігати всі документи, що стосуються покупки та звернень до сервісного центру, оскільки вони можуть стати доказами у разі судового розгляду.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы