Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Спори з інтернет-магазином за якість товару

1
17:01, 21.09.2024
Спори з інтернет-магазином за якість товару
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як громадянин України, нещодавно зробив покупку в одному з найбільших інтернет-магазинів країни. Вибрав я товар за рекомендацією магазину, адже мене запевнили, що він є найкращим відповідником моїх потреб. Але отримавши замовлення, я зрозумів, є значні відхилення в якості товару від того, що було зазначено в описі на сайті. Я намагався звернутися до сервісу підтримки магазину, але вони відмовилися вирішувати мою проблему, мотивуючи тим, що я самостійно обрав товар і не маю права на вимогу про його повернення або заміну. Мені цікаво, чи відповідає така позиція магазину законодавству України, адже я вважаю, що мої права як покупця були порушені. Які дії я можу вжити, щоб захистити свої права? Чи можу я звернутися до суду з цим питанням і чи буде воно розглянуто на мою користь?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
17:45, 21.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

Відповідно до законодавства України, ви як споживач маєте певні права, які захищають вас у ситуаціях, коли товар не відповідає заявленим характеристикам. Згідно з Законом України "Про захист прав споживачів", споживач має право на отримання товару належної якості та повної інформації про товар (стаття 6). Якщо товар не відповідає опису або має дефекти, ви маєте право вимагати його заміни, ремонту або повернення коштів (стаття 8).

Крім того, відповідно до статті 9 цього Закону, споживач має право протягом 14 днів з моменту отримання товару повернути його, якщо він не був у використанні і зберіг свій товарний вигляд. Це не стосується товарів, що мають індивідуально-визначені властивості, але якщо товар не відповідає опису, це може бути підставою для повернення.

Якщо інтернет-магазин відмовляється вирішити вашу проблему, ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів з відповідною скаргою. Ви також маєте право звернутися до суду для захисту своїх прав. У суді вам потрібно буде довести невідповідність товару заявленим характеристикам, тому бажано мати докази, такі як скріншоти опису товару на сайті та результати комунікації з магазином.

Законодавство на вашій стороні, і якщо ви зможете підтвердити свої претензії, суд може прийняти рішення на вашу користь.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации


Обмен товара
15:44, 03.11.2014

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы