Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Технічні незручності з продукцією: втрата гарантії чи обман?

1
22:09, 20.09.2024
Технічні незручності з продукцією: втрата гарантії чи обман?
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як споживач, придбав у одного з визнаних в Україні продавців велику побутову техніку - конкретно, холодильник. Продавець надав гарантію на два роки. Проте після півроку користування виявився дефект - не працює система "No Frost". Спроби вирішити проблему самостійно, звернувшись до сервісного центру, не увінчалися успіхом, оскільки мені відмовили в безкоштовному ремонті, посилаючись на те, що ця система не входить до гарантійного обслуговування. Якщо я правильно зрозумів, то вони вважають, що система "No Frost" - це додаткова опція, яку я вибрав при купівлі, а не основна складова холодильника. При цьому в гарантійному талоні не зазначено, що саме входить або не входить в гарантію. Мені здається, що я став жертвою обману. Чи може продавець сам вирішувати, що входить в гарантію, а що ні? Чи є у мене право вимагати безкоштовного ремонту або повернення грошей за товар, який не відповідає зазначеним на момент продажу характеристикам? Які юридичні кроки мені варто зробити, щоб вирішити цю ситуацію?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
23:03, 20.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

Відповідно до законодавства України, права споживачів захищені Законом України "Про захист прав споживачів". Згідно з цим законом, продавець зобов'язаний надати споживачеві товар, який відповідає умовам договору, а також інформації, зазначеній у документації на товар (стаття 6).

Якщо в товарі виявлено дефект, який робить його непридатним для використання за призначенням, споживач має право вимагати безкоштовного усунення недоліків або заміни товару (стаття 8). Ваша ситуація підпадає під ці положення, адже система "No Frost" є інтегральною частиною холодильника, а не додатковою опцією.

Відмова у безкоштовному ремонті на підставі того, що система "No Frost" не входить до гарантійного обслуговування, є неправомірною, якщо в гарантійному талоні не зазначено обмежень щодо цієї системи. Продавець не має права самостійно визначати, що входить в гарантійне обслуговування, якщо це не було чітко зазначено в документації, яку ви отримали при купівлі.

Ви маєте право вимагати безкоштовного ремонту або повернення грошей за товар, який не відповідає зазначеним характеристикам. Для вирішення цієї ситуації рекомендую:

1. Звернутися до продавця з письмовою претензією, в якій вказати на невідповідність товару заявленим характеристикам і вимагати безкоштовного ремонту або заміни товару. Додайте копії документів, що підтверджують покупку та гарантійний талон.

2. Якщо продавець відмовляється вирішити питання, зверніться до Управління захисту прав споживачів з відповідною скаргою.

3. У разі, якщо питання не вирішено в досудовому порядку, ви маєте право звернутися до суду з позовом про захист своїх прав.

Законодавство України забезпечує вам право на захист як споживача, тому важливо дотримуватись передбачених процедур для вирішення конфлікту.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы