Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Поздравляем с Днём Компьютерщика!
Дорогие друзья и гости сайта Advising! Примите наши искренние поздравления с этим чудесным праздником!

Вирішення спорів з оптовим постачальником

1
11:30, 21.09.2024
Вирішення спорів з оптовим постачальником
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я власник малого бізнесу, спеціалізуюся на продажі електронних товарів у роздріб. Мій головний оптовий постачальник постійно змінює умови договору, не надає гарантію на товари, а також продовжує збільшувати ціни без попередження. Мені вже важко вести бізнес з цими умовами, але я не можу знайти іншого постачальника, який може надати мені такий же асортимент товарів. В той же час, я відчуваю тиск з боку моїх клієнтів, які скаржаться на погану якість товарів та високі ціни. Я вже отримав кілька офіційних скарг від клієнтів, які вимагають відшкодування за неякісний товар. Мені потрібно знати, як я можу відстоювати свої права як споживача перед моїм постачальником, які дії я можу вжити для захисту від таких ситуацій у майбутньому, і як я можу відшкодувати збитки моїм клієнтам без втрати мого бізнесу. Якими є мої права та обов'язки в даній ситуації згідно з чинним законодавством України? Які юридичні кроки я можу вжити проти мого постачальника? І як я можу захистити свої інтереси та інтереси моїх клієнтів, не порушуючи при цьому закон?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
11:46, 21.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

В даній ситуації варто звернути увагу на кілька аспектів, які регулюються законодавством України, зокрема, Цивільним кодексом України та Законом України "Про захист прав споживачів".

По-перше, ваші відносини з постачальником регулюються договором поставки, який є видом договору купівлі-продажу згідно з Цивільним кодексом України (ст. 712). Умови договору мають бути чітко визначені й не можуть змінюватися в односторонньому порядку без вашої згоди, якщо інше не передбачено самим договором або законом (ст. 651). Якщо постачальник змінює умови договору без вашої згоди, це може бути підставою для оскарження таких дій в судовому порядку.

По-друге, відповідно до ст. 678 Цивільного кодексу України, постачальник зобов'язаний надати гарантію якості товару. Якщо товар не відповідає умовам договору або є неякісним, ви маєте право вимагати заміни товару або відшкодування збитків.

По-третє, якщо ваші клієнти подають скарги на неякісні товари, ви як продавець маєте обов'язок перед ними відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів". Зокрема, ви зобов'язані усунути недоліки товару або замінити товар на якісний (ст. 8). Відшкодування збитків клієнтам може бути частково компенсовано шляхом стягнення відповідних сум з постачальника в разі, якщо його вина підтверджена.

Щодо юридичних кроків проти постачальника, ви можете:

1. Провести переговори з постачальником з метою врегулювання суперечностей. Це може включати вимогу про фіксацію цін та надання гарантії на товари в договорі.

2. Направити постачальнику претензію з вимогою виконання договірних зобов'язань та відшкодування збитків.

3. У разі відмови постачальника задовольнити ваші вимоги, звернутися до суду для захисту своїх прав.

Для захисту своїх інтересів у майбутньому, розгляньте можливість укладення більш детального договору з постачальником, де будуть прописані всі важливі аспекти співпраці, включаючи умови зміни цін, гарантії якості товарів, та процедури вирішення спорів.

Водночас, для захисту інтересів ваших клієнтів, важливо мати чіткі умови продажу, які враховують можливість повернення або обміну неякісного товару. Це допоможе вам зберегти довіру клієнтів і уникнути правових проблем.

У разі виникнення складнощів, рекомендується звернутися до кваліфікованого юриста, який допоможе комплексно оцінити ситуацію та розробити стратегію захисту ваших прав.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы