Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблема з недобросовісним продавцем автомобіля

1
22:25, 21.09.2024
Проблема з недобросовісним продавцем автомобіля
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я нещодавно придбав автомобіль у приватного продавця, який розповсюджує свої товари через інтернет-ресурси. Проблема полягає в тому, що продавець заявив про відмінний стан автомобіля, надавав фотографії, документи, розговори велися виключно у письмовій формі через електронну пошту. Він навіть надав документи, що підтверджують проведення технічного обслуговування. Проте після купівлі виявилося, що автомобіль має значні недоліки, які були приховані та не згадувалися продавцем. Я звернувся до сервісного центру, де мне повідомили про наявність серйозних проблем з двигуном та трансмісією, що вимагають великих капіталовкладень. Я впевнений, що продавець був в курсі цих проблем, але намагався їх приховати. Які мої права в цьому випадку як покупця? Чи можу я вимагати компенсацію від продавця за приховані недоліки автомобіля? І які юридичні кроки мені слід зробити, щоб забезпечити захист своїх прав та інтересів від такого недобросовісного продавця? Який порядок дій для вирішення цього питання передбачає законодавство України в рамках захисту прав споживачів?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
23:00, 21.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

У вашій ситуації ви маєте право захищати свої інтереси як споживач, оскільки придбаний автомобіль виявився товаром з прихованими недоліками. Законодавство України передбачає кілька механізмів захисту прав споживачів у таких випадках.

По-перше, відповідно до статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право вимагати від продавця надання товару належної якості, а у випадку виявлення недоліків — безоплатного усунення недоліків, зменшення ціни, заміни товару або повернення коштів.

По-друге, стаття 18 цього ж Закону встановлює, що якщо під час продажу товару продавець повідомив покупця про певні властивості товару, які впливають на його придатність для використання, але ці властивості виявилися недостовірними, покупець має право вимагати повернення сплаченої суми.

Враховуючи, що розмови велися у письмовій формі через електронну пошту, ви маєте документальні докази, які можуть використовуватися як підстава для претензії до продавця.

Рекомендується дотримуватися наступних юридичних кроків:

1. **Направте письмову претензію продавцю**. У претензії вкажіть на виявлені недоліки, прикладіть копії документів, що підтверджують їх наявність (висновок сервісного центру), та вимагайте компенсацію (наприклад, повернення коштів або зниження ціни на автомобіль).

2. **Зберігайте всю кореспонденцію з продавцем**. Це підтвердить факт комунікації та ваших вимог.

3. **Якщо продавець не реагує або відмовляється задовольнити ваші вимоги**, ви маєте право звернутися до суду. В цьому випадку, підготуйте всі необхідні документи, що підтверджують ваші вимоги та факт прихованих недоліків.

4. **Зверніться до консультації юриста**. Це допоможе правильно сформулювати ваші вимоги та претензії, а також підготуватися до можливого судового розгляду.

5. **Зверніться до Антимонопольного комітету України або Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів**. Ці органи можуть провести перевірку діяльності продавця на предмет дотримання законодавства про захист прав споживачів.

Враховуючи складність процесу, отримання професійної юридичної допомоги може бути важливим для успішного захисту ваших прав.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы