Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Поздравляем с Днём Компьютерщика!
Дорогие друзья и гости сайта Advising! Примите наши искренние поздравления с этим чудесным праздником!

Втрата гарантії через самостійний ремонт велосипеда

1
12:15, 22.09.2024
Втрата гарантії через самостійний ремонт велосипеда
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Чи може виробник відмовитися в гарантійному обслуговуванні велосипеда, який був куплений менше року тому, якщо я самостійно замінив кілька комплектуючих, але проблема, яка виникла, не пов'язана з цими змінами? Я купив велосипед із дворічною гарантією від виробника, але через півроку вирішив замінити сідло та педалі на більш комфортні. Решта велосипеда залишилась у оригінальному стані. Однак, через кілька місяців після цього у велосипеда відмовили гальма. Я відніс велосипед до магазину для гарантійного ремонту, але мені відмовили, пояснивши, що гарантія була анульована, коли я самостійно змінив сідло і педалі. Мені здається, що це несправедливо, адже проблема з гальмами взагалі не пов'язана зі змінами, які я зробив. Які мої права в цій ситуації? Може виробник відмовитися в гарантійному обслуговуванні через такі зміни? Які дії я можу вжити, щоб захистити свої права як споживача?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
12:38, 22.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право на гарантійне обслуговування товару протягом гарантійного строку, якщо дефект товару виник з вини виробника. Замінені вами комплектуючі, такі як сідло та педалі, не повинні впливати на гарантію на інші частини велосипеда, якщо їх заміна не була причиною несправності.

Згідно з частиною першою статті 8 Закону, якщо товар не відповідає договору (має дефекти), споживач має право вимагати безкоштовного усунення недоліків. Виробник або продавець має право відмовити у гарантійному обслуговуванні, якщо доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення споживачем умов експлуатації, зберігання або транспортування товару, або через самостійне втручання в конструкцію товару.

У вашому випадку, якщо заміна сідла та педалей не могла вплинути на функціонування гальм, відмова у гарантійному ремонті є неправомірною. Відповідно до статті 4 Закону, споживач має право на отримання інформації про товар та обслуговування, яке відповідає умовам договору, включаючи гарантійні зобов'язання.

Ви можете вжити наступні дії для захисту своїх прав:

1. Подати письмову претензію до продавця чи виробника з вимогою проведення гарантійного ремонту, вказавши, що заміна сідла і педалей не пов'язана з дефектами гальм.

2. Якщо відповідь не задовольнить ваші вимоги, звернутися до Держспоживслужби України зі скаргою на дії продавця або виробника.

3. У разі відмови у вирішенні питання, ви маєте право звернутися до суду, щоб захистити свої права на підставі статті 22 Закону.

Важливо зберегти всі документи, що підтверджують покупку, умови гарантії, а також будь-яке листування з продавцем або виробником. Це допоможе у разі судового розгляду або звернення до державних органів.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы