Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Як обміняти телефон на гарантії?

1
14:43, 07.12.2018
Як обміняти телефон на гарантії?
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Добрий день.Купив телефон в місті Тернопіль.У магазині новий покористувався 2 місяці після чого телефон не заряджався і писало "перегрів пристрою".Після чого я зверневся в магазин де його купляв мені сказали що потрібно звернутись в сервісний центр щоб його поремонтували я запитав чи можу я обміняти на новий мені відмовили схиляючись на те що пройшло 14 днів після покупки.я пішов в сервісний центр у Тернополі і залишив телефон на ремонт мені видали квитанцію і казали оцікувити приблязно 2=3 дні.Через день міні подзвонили і сказали шо майстер не знає шо з моїм телефоном і відправили у сервісний центр міста Львів.Пройшло 8 днів я передзвонив у Львів і мені повідомили шо у телефоні виявлено вологу і по горантіїї вони ремонтувати не будуть.Шо мені робити?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
15:21, 07.12.2018
Консультирует юрист: Светлана Приймак

Згідно з українським законодавством, ви маєте певні права як споживач у ситуації з несправним товаром. Перш за все, варто звернути увагу на Закон України "Про захист прав споживачів".

1. **Гарантійний ремонт**: Відповідно до статті 8 цього закону, якщо під час гарантійного строку виявлено недоліки товару, ви маєте право вимагати безкоштовного усунення недоліків. Якщо сервісний центр не може визначити причину несправності або відмовляється від гарантійного ремонту через виявлення вологи, важливо отримати офіційний висновок сервісного центру про причини відмови.

2. **Обмін або повернення товару**: Якщо товар не може бути відремонтований протягом 14 днів (або в інший строк за домовленістю), ви маєте право вимагати заміни на новий товар або повернення коштів (стаття 8 Закону України "Про захист прав споживачів").

3. **Експертиза**: Ви маєте право вимагати проведення незалежної експертизи для визначення причин несправності. Якщо експертиза підтвердить, що несправність виникла не з вашої вини, магазин або виробник повинен покрити витрати на експертизу та виконати ваші вимоги щодо обміну або повернення коштів.

4. **Письмова претензія**: Рекомендується направити до магазину або сервісного центру письмову претензію з вимогою вирішення питання згідно з вашими правами. В претензії зазначте всі деталі ситуації, посилаючись на відповідні статті закону.

5. **Захист своїх прав**: Якщо ваші законні вимоги не задовольняються, ви можете звернутися до Державної служби з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів або подати позов до суду.

Важливо зберігати всі документи, пов'язані з покупкою та ремонтом телефону, оскільки вони можуть стати доказами у випадку подальших юридичних дій.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы