Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Захист прав покупця при онлайн-покупках

1
20:49, 21.09.2024
Захист прав покупця при онлайн-покупках
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як громадянин України, використовуючи право на вільний вибір товарів та послуг, здійснив покупку в одному з популярних інтернет-магазинів. Замовивши товар, я очікував його доставку у встановлені терміни, але замість цього отримав повідомлення про затримку. Дочекавшись кінця встановленого терміну, я знову звернувся до магазину, але мені повідомили, що товар зник зі складу і мені пропонують вибрати інший аналогічний товар. Однак, мені потрібен саме цей товар, а не його аналог. Відмова продавця виконати свої зобов'язання порушила мої права як споживача. Які юридичні кроки я можу зробити, щоб захистити свої права? Який порядок повернення коштів в такому випадку? Чи можу я вимагати компенсації за порушення моїх прав? Які документи необхідно зібрати для подання скарги до контролюючих органів?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
21:22, 21.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

В ситуації, що склалася, ваші права як споживача дійсно могли бути порушені. Згідно з Законом України "Про захист прав споживачів", споживач має право на отримання товару у встановлений термін. Якщо продавець не може виконати свої зобов'язання, ви маєте право вимагати повернення коштів або заміни товару на аналогічний за вашою згодою (стаття 8 цього Закону).

Ви можете зробити наступні юридичні кроки:

1. **Письмове звернення до продавця**: Направте письмову вимогу до інтернет-магазину з проханням повернути кошти за ненаданий товар. Вимога повинна містити опис ситуації, ваші вимоги та посилання на відповідні норми закону.

2. **Повернення коштів**: Відповідно до статті 12 Закону "Про захист прав споживачів", якщо товар не був поставлений у встановлений термін, ви маєте право на повернення коштів протягом 14 днів з моменту пред'явлення вимоги.

3. **Вимога компенсації**: Ви можете вимагати компенсації за порушення ваших прав, якщо це передбачено договором або якщо ви зазнали збитків через затримку товару. Розмір компенсації може бути визначений судом на підставі вашого позову.

4. **Звернення до контролюючих органів**: Якщо продавець відмовляється виконати ваші вимоги, ви можете подати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. До скарги необхідно додати копії документів, що підтверджують факт покупки та ваші звернення до продавця (чеки, квитанції, електронну переписку тощо).

5. **Судовий позов**: Якщо мирним шляхом вирішити питання не вдається, ви можете звернутися до суду. Судовий позов повинен містити всі обставини справи, ваші вимоги, докази порушення ваших прав та документальні підтвердження (копії договорів, листування, скарг, відповідей продавця).

Дотримання цих рекомендацій може допомогти вам захистити ваші права як споживача і отримати належну компенсацію.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации


Что делать?
12:52, 15.04.2013

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы