Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Чи маю я право на відшкодування неякісного товару?

1
23:34, 25.11.2014
Чи маю я право на відшкодування неякісного товару?
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Доброго вечора,
1 листопада було придбано шпалери кількістю 5 рулонів за 448 грн за рулон
Продавець консультант вказав, де знаходиться товар з потрібним артикулом, запропонувала знижку та дозволила взяти шпалери. Продавець-стажер відніс шпалери на інформаційну стійку відділу декору. Керівник відділу декору оформив бланк знижку у розмірі 10%, взявши шпалери та бланк-знижку пройшли на касу та оплатили товар. 2 листопада виявили, що потрібно ще 2 рулона, знову прийшли в магазин взяли шпалери тієї ж ТМ марки з аналогічним штрих-кодом і номером, знову пройшли на інформаційну стійку відділу декору, де оформили знижку у розмірі 7%, пройшли на касу та оплатили товар. Після поклейки шпалер виявили, що вони різних відтінків, згодом виявили, що дані шпалери мають ще серію. З 7 придбаних рулонів тільки 2 рулони з однаковою серією (ТМ, номер,штрих-код та артикул однакові). Працівники відділу не вказали на таку характеристику як серія. 15 листопада прийшли в магазин та розказали про ситуацію, нам запропонували поспілкуватися з керівником відділу, який телефоном призначив нам зустріч на 19 листопада.
19 листопада написали заяву-скаргу про неякісний товар, з проханням заміни на аналогічний, відшкодування або заміну на шпалери іншого виробника (погодилися на різницю в ціні) Додали етикетки з рулонів та чеки. Заяву зареєстрували, але відповіді досі не надали. Що в такому випадку можна ще зробити? Чи маю я право на відшкодування неякісного товару?
Дякую

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
00:20, 26.11.2014
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

У вашій ситуації ви можете скористатися правами, які надаються споживачам згідно із Законом України "Про захист прав споживачів". Зокрема, стаття 8 цього Закону передбачає, що споживач має право на обмін або повернення товару неналежної якості протягом гарантійного строку або, якщо такий строк не встановлено, протягом двох років з моменту придбання товару.

У вашому випадку, враховуючи, що товари мають однаковий артикул, але різні відтінки через різні серії, це може вважатися недоліком товару, якщо в магазині не було надано вичерпної інформації про серію, що є важливою характеристикою даного товару. Згідно з статтею 15 Закону, продавець зобов'язаний надати покупцю всю необхідну, доступну і достовірну інформацію про товар.

Якщо ви вже подали заяву-скаргу з вимогою про заміну товару або відшкодування його вартості, магазин зобов’язаний відповісти на вашу заяву протягом 14 днів з моменту її отримання (стаття 8 Закону). У разі відсутності відповіді ви маєте право звернутися зі скаргою до органів захисту прав споживачів або до суду.

Крім того, якщо магазин відмовляється відшкодувати вам вартість товару або обміняти його, ви можете звернутися до суду з позовом про захист ваших прав як споживача. В такому разі ви можете вимагати не лише відшкодування вартості товару, але і компенсації моральної шкоди, якщо така мала місце.

Рекомендується зберігати всі документи, що підтверджують покупку та ваше звернення до продавця, оскільки вони можуть бути необхідні у разі подальшого вирішення питання в судовому порядку.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы