Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Недобросовісність продавців автомобілів

1
14:31, 22.09.2024
Недобросовісність продавців автомобілів
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як громадянин України і потенційний покупець автомобіля, стикнувся з певною проблемою, що виникла у процесі покупки автомобіля від офіційного дилера. Виявляється, що ціна, яку мені вказали при замовленні автомобіля на сайті дилера, виявилася нижчою, ніж фактична вартість, яку мені повідомили вже після здійснення передплати. Додатково, я знайшов на сайті виробника інформацію про деякі особливості цієї моделі, які мені не повідомили при замовленні. Якщо б я знав про це заздалегідь, я б не зробив цієї покупки. Чи можна вважати таку поведінку дилера порушенням моїх прав як споживача? Які заходи я можу вжити для того, щоб захистити свої інтереси в цій ситуації? Чи є законодавчі акти, які регулюють цю сферу та яким чином я можу застосувати їх для вирішення своєї проблеми?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
14:50, 22.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

В описаній ситуації може йтися про порушення прав споживача, які регулюються Законом України "Про захист прав споживачів". Відповідно до статті 15 цього закону, продавець зобов’язаний надати споживачу достовірну та своєчасну інформацію про товар, яка включає ціну, основні характеристики та інші важливі аспекти, що можуть вплинути на рішення про покупку.

Якщо дилер не надав повної чи достовірної інформації щодо ціни або характеристик автомобіля, це може розглядатися як введення в оману. Згідно з частиною 2 статті 8 Закону "Про захист прав споживачів", споживач має право вимагати відшкодування збитків, завданих внаслідок отримання недостовірної інформації про товар.

Для захисту своїх інтересів ви можете вжити такі заходи:

1. Звернутися до продавця з письмовою претензією, в якій зазначити суть проблеми та вимоги щодо вирішення ситуації (наприклад, повернення передплати або перерахунок вартості автомобіля).

2. Якщо проблема не буде вирішена на рівні продавця, ви можете звернутися до Державної служби з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів для подання скарги на дії дилера.

3. Якщо вищезазначені заходи не призведуть до бажаного результату, ви можете звернутися до суду з позовом про захист прав споживача. Суд може зобов'язати продавця виконати умови договору, повернути передплату або компенсувати збитки.

Законодавством передбачається можливість захисту прав споживача у випадках ненадання повної інформації або надання недостовірної інформації про товар, тому у вашій ситуації є підстави для звернення до відповідних органів.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы