Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Спірні моменти при купівлі товару онлайн

1
17:14, 22.09.2024
Спірні моменти при купівлі товару онлайн
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Моя ситуація полягає в тому, що я нещодавно здійснила покупку через інтернет-магазин, замовивши декілька товарів, які мені здалися привабливими за своїми характеристиками та ціною. Проте, коли я отримала своє замовлення, виявилося, що один з товарів має значні відмінності від того, як його описувалося на сайті продавця. Крім того, ще один товар був пошкоджений. Я намагалася зв'язатися з продавцем, але мені не вдалося домогтися з ним вирішення цієї проблеми. Я хочу знати, чи можу я вимагати повернення коштів за товари, які не відповідають опису або були пошкоджені, а також чи маю я право на будь-яку компенсацію за незручності, пов'язані з цим процесом. Які мої права як споживача в такій ситуації за законодавством України? Які юридичні кроки я можу і повинна зробити, якщо продавець відмовляється вирішити цю проблему? Чи можу я звернутися до відповідних органів з скаргою на дії продавця? Які документи мені потрібно зібрати для того, щоб довести свою правоту?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
17:48, 22.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

В Україні права споживачів регулюються Законом України "Про захист прав споживачів". Згідно зі статтею 8 цього закону, споживач має право на обмін або повернення товару неналежної якості. Якщо товар не відповідає умовам договору, споживач має право вимагати:

1. Пропорційного зменшення ціни;
2. Безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3. Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У випадку, якщо товар має суттєві недоліки, які неможливо усунути, споживач має право вимагати заміни товару на аналогічний або повернення сплаченої суми.

Щодо товару, який має значні відмінності від опису на сайті, ви також маєте право на повернення коштів або заміну товару відповідно до статті 9 Закону "Про захист прав споживачів", яка регулює право споживача на інформацію про товар.

Якщо продавець відмовляється вирішити проблему, ви маєте право звернутися зі скаргою до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Крім того, ви можете звернутися до суду з позовом про захист ваших прав.

Для доведення своєї правоти вам слід зібрати такі документи:

1. Докази покупки (чек, квитанція, виписка з банківського рахунку);
2. Копії листів або повідомлень, які ви надсилали продавцю;
3. Фотографії товару, що підтверджують його невідповідність опису або пошкодження;
4. Інформацію з сайту продавця, де зазначено характеристики товару.

Ці документи допоможуть вам обґрунтувати свої претензії та вимоги у відповідних державних органах або в суді.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы