Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Негаразди з гарантійним ремонтом

1
19:45, 20.09.2024
Негаразди з гарантійним ремонтом
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Мені потрібна ваша допомога. Місяць тому я придбав новий телевізор у одному з відомих магазинів електроніки. Продавець запевнив мене, що на цю модель надається дворічна гарантія від виробника. Проте через два тижні використання на екрані почали з'являтися горизонтальні смуги, які з часом стали тільки гіршими. Я повернувся до магазину з метою використання гарантії, але мені відмовили, мотивуючи тим, що цей дефект не підпадає під гарантійне обслуговування, оскільки, на їхню думку, це могло статися через мою необережність. Я не погоджуюсь з їхнім твердженням, оскільки телевізор був використаний відповідно до інструкції. Мені потрібна ваша допомога щодо наступних питань: 1) Чи маю я право на безкоштовний гарантійний ремонт або заміну телевізора, якщо виробник не може довести, що цей дефект є результатом мого неналежного використання? 2) Які документи я повинен підготувати, щоб довести, що телевізор був використаний відповідно до інструкції? 3) Чи можу я вимагати відшкодування втрачених витрат (наприклад, витрат на перевезення телевізора до магазину та назад) від магазину або виробника? 4) У випадку, якщо магазин продовжує відмовляти мені в гарантійному обслуговуванні, які подальші кроки я повинен зробити, щоб захистити свої права як споживача?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
20:11, 20.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

У вашій ситуації важливо звернути увагу на положення законодавства України, яке захищає права споживачів. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", ви маєте право на належну якість товарів, а також на їх безкоштовний ремонт або заміну у разі виявлення недоліків.

1) Відповідно до статті 8 цього Закону, якщо товар (в даному випадку телевізор) має недоліки, споживач має право вимагати безоплатного усунення недоліків або заміни товару на товар належної якості. Якщо продавець або виробник не може довести, що дефект виник внаслідок неправильного використання товару, вони зобов'язані надати гарантійне обслуговування.

2) Щоб довести, що телевізор був використаний відповідно до інструкції, підготуйте наступні документи:
- Інструкцію з експлуатації телевізора, яку ви отримали під час покупки.
- Копії чеків та гарантійного талона.
- Якщо є можливість, зробіть фотографії або відео, які демонструють наявність дефекту.

3) Щодо відшкодування витрат, стаття 8 Закону "Про захист прав споживачів" також передбачає, що у разі виконання умов договору (гарантійного обслуговування), ви маєте право на відшкодування витрат, пов'язаних з усуненням недоліків товару, включаючи транспортні витрати.

4) Якщо магазин продовжує відмовляти у гарантійному обслуговуванні, ви можете:
- Направити письмову скаргу на адресу магазину з вимогою виконання гарантійних зобов'язань.
- Звернутися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту прав споживачів із заявою про порушення ваших прав.
- У разі відсутності результату, розгляньте можливість звернення до суду для захисту ваших прав. Ви маєте право вимагати відшкодування збитків та моральної шкоди.

Збереження всіх документів та доказів є важливим кроком у процесі захисту ваших прав як споживача.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы