Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Несправедливі умови договору з інтернет-провайдером

1
13:45, 22.09.2024
Несправедливі умови договору з інтернет-провайдером
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Звертаюся до Вас з питанням, що стосується захисту прав споживачів. Мене турбує ситуація, з якою я стикнувся, вступивши в договірні відносини з моїм інтернет-провайдером. Було укладено договір про надання послуг доступу до мережі Інтернет, проте, на мою думку, деякі його пункти порушують мої права як споживача. Мене вражає, що умови договору були встановлені однобічно, без можливості обговорення чи коригування. Деякі з цих умов, на мою думку, є недоліками, що обмежують мої права. Наприклад, провайдер має право відключати мене від мережі без попередження у випадку технічних робіт. Також мені здається несправедливим те, що провайдер має право змінювати тарифи без попереднього повідомлення. Що стосується відповідальності провайдера, то вона обмежена лише вартістю послуг, що були оплачені мене за останній місяць. Це означає, що в разі втрати мені даних або пошкодження мого обладнання в результаті неналежного надання послуг, провайдер не несе відповідальності. Мені хотілося б знати, чи є такі умови законними? Чи можу я вимагати від провайдера переглянути умови договору? Які кроки я маю зробити, щоб захистити свої права? Чи можу я розірвати договір без штрафних санкцій, якщо вважаю, що мої права були порушені? Чи варто звертатися до Регулятора телекомунікаційного ринку з даною проблемою?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
14:39, 22.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право на отримання якісних послуг та інформації про них (стаття 4). Умови договору, які обмежують права споживача, можуть бути визнані недійсними, якщо вони суперечать законодавству.

Щодо права провайдера відключати вас від мережі без попередження, це не відповідає принципам добросовісності, адже споживач має бути поінформований про будь-які перерви в наданні послуг (стаття 15 Закону "Про телекомунікації"). Що стосується зміни тарифів без попереднього повідомлення, провайдер зобов'язаний повідомляти споживачів про зміни в тарифах заздалегідь (стаття 66 Закону "Про телекомунікації").

Обмеження відповідальності провайдера лише вартістю оплачених послуг також може бути оскаржене, адже таке обмеження не повинно позбавляти споживача права на відшкодування завданих збитків (стаття 22 Цивільного кодексу України). Якщо провайдер відмовляється переглядати умови договору, ви маєте право вимагати їх зміни або визнання недійсними у судовому порядку.

Якщо ви вважаєте, що ваші права порушені, ви можете розірвати договір без застосування штрафних санкцій, якщо доведете, що умови договору є несправедливими (стаття 19 Закону "Про захист прав споживачів").

Звернення до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ), може бути доцільним, оскільки цей орган здійснює контроль за дотриманням законодавства провайдерами телекомунікаційних послуг. Ви можете подати скаргу, вказавши на конкретні порушення ваших прав.

Таким чином, ваші дії можуть включати: звернення до провайдера з вимогою перегляду умов договору, подання скарги до НКРЗІ, а також, за необхідності, подання позову до суду для захисту своїх прав.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы