Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Несправедливість на ринку споживчих товарів

1
20:17, 20.09.2024
Несправедливість на ринку споживчих товарів
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як громадянин України, купив у відомому магазині електроніки ноутбук виробництва знаної світової компанії. Виріб було куплено новим, у запечатаній упаковці, з повним комплектом документів та гарантійним талоном, що засвідчує його оригінальність та гарантійне обслуговування. Однак, після двох тижнів використання, комп'ютер почав виявляти серйозні технічні неполадки. Звернувшись до сервісного центру виробника, мені було відмовлено в безоплатному ремонті, адже, на їхню думку, проблема була викликана неправильним використанням з моєї сторони. Після цього я звернувся до магазину, де був придбаний товар, з вимогою повернути гроші за товар, що має недоліки. Проте продавець заявив, що вони не можуть прийняти товар назад, оскільки він був використаний, та відмовився повертати гроші. Таким чином, я опинився у складній ситуації: з одного боку, я маю товар, який не відповідає гарантованим якісним характеристикам та знаходиться в несправному стані, а з іншого боку - відмова виробника в безоплатному ремонті та відмова продавця повернути гроші. Тож, я хотів би зрозуміти, які права у мене як у споживача в такій ситуації? Чи є законодавчі норми, які захищають мене від такої несправедливості? Які юридичні кроки я можу зробити для захисту своїх прав та інтересів?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
21:14, 20.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

У вашій ситуації ви маєте право на захист своїх прав як споживача згідно з законодавством України. Відповідно до статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право на безоплатне усунення недоліків товару в межах гарантійного строку або вимагати заміну товару чи повернення коштів, якщо недоліки не були усунуті впродовж 14 днів з моменту звернення до продавця чи виробника.

Ви також маєте право на безоплатний ремонт виробу, якщо недоліки були виявлені впродовж гарантійного строку і не виникли з вашої вини. Якщо сервісний центр відмовляє у ремонті, ви можете вимагати проведення незалежної експертизи, яка визначить причину несправності. Згідно зі статтею 17 цього ж закону, витрати на проведення експертизи несе продавець або виробник у разі підтвердження виробничого дефекту.

Якщо магазин відмовляється прийняти товар назад, ви можете написати письмову претензію з вимогою виконання вашого права на повернення грошей або заміну товару. У претензії зазначте всі деталі покупки, виявлені недоліки та ваші вимоги. Відповідно до статті 15 Закону "Про захист прав споживачів", ви маєте право на відшкодування збитків, якщо товар не відповідає умовам договору або вимогам щодо якості.

Якщо ваші вимоги не будуть задоволені, ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів із скаргою на дії продавця чи виробника. Крім того, ви маєте право звернутися до суду для захисту своїх прав.

Таким чином, ваші дії можуть включати написання претензії до продавця, вимогу проведення експертизи, звернення до відповідних органів державного контролю та, за необхідності, подання позову до суду.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы