Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Недоліки відремонтованої техніки: чи можна вважати це порушенням гарантійних умов?

1
13:56, 20.09.2024
Недоліки відремонтованої техніки: чи можна вважати це порушенням гарантійних умов?
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я споживач, який купив пральну машину в одному з великих магазинів побутової техніки. У встановлений гарантійний термін виявилися дефекти, які були визнані заводськими. Проте після того, як техніка була відправлена до сервісного центру для ремонту, я продовжив зіткнення з проблемами. Зокрема, машина продовжує викидати помилку, а також виявлено нові недоліки, яких раніше не було. Я знову відправив машину до сервісного центру, але вони відмовились визнавати ці дефекти гарантійними, аргументуючи тим, що це - наслідок неправильного використання. Водночас, я впевнений, що проблема виникла не через мою вину, а через неправильний ремонт або відмову виконати повний ремонт під час першого звернення. Які мої права у цій ситуації? Чи можу я вимагати повернення грошей за товар або його заміну на новий? Які юридичні кроки я повинен зробити в цьому випадку?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
14:53, 20.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У вашій ситуації ви маєте певні права як споживач, згідно з законодавством України. Відповідно до статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів", у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку товару недоліків, ви маєте право вимагати:

1. Пропорційного зменшення ціни.
2. Безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк.
3. Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Якщо після усунення недоліків товар знову виявляє суттєві недоліки, які роблять його подальше використання неможливим або неекономічним, ви маєте право:

1. Вимагати заміни товару на такий самий або аналогічний серед наявних у продавця (виробника) товарів.
2. Вимагати повернення сплаченої за товар суми.

Ви також можете вимагати повернення коштів у разі, якщо сервісний центр не може усунути недоліки товару.

Щоб реалізувати свої права, вам слід зробити наступні кроки:

1. Подайте письмову претензію до продавця або сервісного центру, в якій опишіть ситуацію, вкажіть на гарантійні зобов'язання, та зазначте, яку саме вимогу ви ставите (заміна товару, повернення коштів тощо). До претензії додайте копії документів, які підтверджують покупку та попередні звернення до сервісного центру.

2. У разі відмови у задоволенні ваших вимог, зверніться до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або до суду.

3. Для підготовки та ведення справи в суді рекомендується звернутися до юриста, який спеціалізується на захисті прав споживачів.

Додатково, згідно з частиною 11 статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів", якщо протягом гарантійного строку товар був у ремонті більше ніж 14 днів (сукупно), то споживач має право вимагати його заміни.

Дотримуючись цих порад, ви зможете захистити свої права як споживач.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы