Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Порушення гарантійних зобов'язань інтернет-магазину

1
19:14, 20.09.2024
Порушення гарантійних зобов'язань інтернет-магазину
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я придбав у великому інтернет-магазині дорогий телевізор, виробником якого є відома міжнародна компанія. Угода була укладена із зазначенням, що на товар надається гарантія виробника протягом двох років. Проте через рік користування телевізор вийшов з ладу. Я звернувся до інтернет-магазину, але мені відмовили в безкоштовному ремонті, посилаючись на те, що гарантія виробника не включає дані дефекти, а сам магазин не несе відповідальності за якість товару. Водночас, на сайті магазину вказано, що вони є офіційними дистриб'юторами даного виробника в Україні. Чи маю я право вимагати від магазину виконання гарантійного обслуговування? Які мої права як споживача в даній ситуації, і як я можу їх захистити, враховуючи, що я маю всі документи, які підтверджують купівлю товару, а також рекламу магазину, де вказано про гарантію виробника?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
19:54, 20.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

Відповідно до законодавства України, як споживач ви маєте право вимагати виконання гарантійних зобов'язань від продавця, якщо товар вийшов з ладу протягом гарантійного терміну. Закон України "Про захист прав споживачів" визначає, що продавець несе відповідальність за якість товару, який він реалізує.

Згідно зі статтею 8 цього Закону, у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків товару, ви маєте право вимагати безкоштовного усунення цих недоліків або заміни товару на новий. Якщо продавець є офіційним дистриб'ютором виробника, це підкреслює його зобов'язання перед споживачами щодо виконання гарантійних умов, зазначених виробником.

Крім того, стаття 14 Закону передбачає, що продавець зобов'язаний надавати інформацію про товар, включаючи інформацію про гарантійні зобов'язання. Якщо на сайті магазину зазначено, що вони є офіційним дистриб'ютором і на товар надається гарантія, це зобов'язує їх виконувати умови цієї гарантії.

Ви можете звернутися до магазину з письмовою заявою, в якій вказати на порушення ваших прав як споживача, спираючись на надану інформацію про гарантію. У заяві можна вимагати безкоштовного ремонту або заміни товару відповідно до гарантійних умов. У разі відмови продавця виконати ваші вимоги, ви маєте право звернутися зі скаргою до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів або до суду.

Ваші права захищаються також Загальними умовами договорів купівлі-продажу, які є частиною цивільного законодавства України, зокрема Цивільним кодексом України (стаття 673 про якість товару).

Отже, ви маєте повне право вимагати від інтернет-магазину виконання гарантійних зобов'язань згідно з українським законодавством, а також захищати свої права шляхом подання скарг або звернення до суду.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы