Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Порушення гарантійних зобов'язань при купівлі товару з недоліками

1
13:49, 22.09.2024
Порушення гарантійних зобов'язань при купівлі товару з недоліками
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Що робити, якщо придбаний мною товар виявився неякісним, але продавець відмовляється його обміняти чи повернути гроші, незважаючи на те, що товар було куплено лише тиждень тому з дворічною гарантією, стверджуючи, що дефект виник внаслідок неправильного використання з моєї сторони, хоча я впевнений, що не порушував інструкцій з експлуатації? Які мої права в цій ситуації в контексті законодавства України про захист прав споживачів та які юридичні кроки я можу здійснити для вирішення цієї проблеми, з урахуванням того, що я маю всі необхідні документи, що підтверджують купівлю товару та його гарантійні умови? А також чи маю я права на відшкодування моральної шкоди від продавця, який не виконав свої зобов'язання?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
14:04, 22.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

У ситуації, коли придбаний товар виявився неякісним, а продавець відмовляється здійснити обмін або повернути кошти, у вас є певні права, передбачені законодавством України про захист прав споживачів. Відповідно до статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів", якщо товар виявився неякісним протягом гарантійного терміну, споживач має право вимагати безкоштовного усунення недоліків, заміни товару на аналогічний або повернення сплачених коштів.

У вашому випадку, якщо продавець стверджує, що дефект виник з вашої вини, ви маєте право вимагати проведення незалежної експертизи товару. Згідно зі статтею 17 цього ж закону, якщо експертиза підтвердить, що дефект виник не з вашої вини, продавець зобов'язаний виконати ваші вимоги (усунути недоліки, обміняти товар або повернути гроші) і відшкодувати витрати на проведення експертизи.

Щоб вирішити цю проблему, рекомендується здійснити наступні кроки:

1. Оформити письмову претензію до продавця з вимогою виконати ваші права, згадані вище. Додайте копії документів, що підтверджують купівлю товару та його гарантійні умови.

2. Якщо продавець відмовляється виконати вимоги, зверніться до управління захисту прав споживачів, яке може здійснити перевірку та прийняти рішення щодо вашої скарги.

3. У разі подальшої відмови, ви маєте право звернутися до суду. В позовній заяві можете вимагати не тільки виконання ваших первинних вимог, а й відшкодування моральної шкоди, якщо зможете довести, що дії продавця спричинили вам моральні страждання. Підставою для цього може бути стаття 23 Цивільного кодексу України, що передбачає компенсацію моральної шкоди.

Важливо зберігати всю документацію та записи, які підтверджують ваші дії та комунікацію з продавцем, оскільки це може бути необхідно для судового розгляду.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы