Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Неправомірна відмова у виконанні гарантійних зобов'язань

1
01:17, 25.09.2024
Неправомірна відмова у виконанні гарантійних зобов'язань
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Ставлюся до проблеми, коли після придбання електроніки у великого торгового центру виявилося, що товар був неякісний. Пристрій почав виявляти дефекти в роботі через два тижні після покупки. Звернувшись до сервісного центру, мені відмовили в безкоштовному ремонті, мотивуючи тим, що пошкодження були викликані моєю необережністю. Втім, я впевнений, що не порушував правил експлуатації. Як я можу вимагати виконання гарантійних обов'язків від продавця, з урахуванням того, що він виключно на словах обгрунтовує відмову в безкоштовному обслуговуванні? Які документи потрібно зібрати для доказування своєї правоти? Чи можу я звернутися до інстанцій вищого рівня у випадку, якщо продавець відмовляється виконувати свої зобов'язання? Чи маю я право на компенсацію моральних збитків у зв'язку з таким обслуговуванням?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
01:41, 25.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

У разі виявлення дефектів в електроніці, придбаній у торговому центрі, ви маєте право вимагати виконання гарантійних зобов'язань від продавця. Відповідно до статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів", у разі виявлення протягом гарантійного терміну дефектів товару споживач має право вимагати безкоштовного усунення недоліків товару або заміни товару на якісний.

Першим кроком є письмове звернення до продавця з вимогою виконання гарантійних зобов'язань. До звернення необхідно додати копії документів, що підтверджують покупку (чек, гарантійний талон). У зверненні варто детально описати виявлені дефекти та зазначити, що ви дотримувалися правил експлуатації товару.

Якщо продавець відмовляється задовольнити ваші вимоги, ви можете звернутися до незалежної експертизи, яка визначить, чи є дефекти наслідком порушення умов експлуатації. Відповідно до статті 17 Закону України "Про захист прав споживачів", продавець зобов'язаний провести експертизу товару. Якщо ваша правота буде підтверджена, продавець повинен відшкодувати вартість експертизи.

У випадку подальшої відмови продавця, ви маєте право звернутися зі скаргою до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, або подати позов до суду. У суді ви можете вимагати не тільки виконання гарантійних зобов'язань, але й компенсацію моральної шкоди. Відповідно до статті 23 Цивільного кодексу України, моральна шкода підлягає відшкодуванню у випадках, передбачених законом або договором.

Таким чином, зібравши всі необхідні документи і, за потреби, провівши експертизу, ви можете ефективно відстояти свої права як споживача.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы