Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Поздравляем с Днём Компьютерщика!
Дорогие друзья и гости сайта Advising! Примите наши искренние поздравления с этим чудесным праздником!

Порушення прав покупців при онлайн-покупках

1
02:03, 23.09.2024
Порушення прав покупців при онлайн-покупках
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як громадянин України, вперше здійснив покупку товару через інтернет-магазин. Товар був рекламований як новий, але при отриманні виявився б/в і зі значними дефектами. Я відправив запит на повернення грошей, але продавець відмовився, посилаючись на те, що товар було вже використано та знищено покупцем. В інтернет-магазині, крім того, зазначено, що вони не несуть відповідальності за якість товару. Чи можуть вони так зробити? Які мої права як покупця в таких умовах? Чи є якісь норми чи закони, що регулюють відносини між покупцем та продавцем в інтернеті? В яких випадках я можу вимагати повернення грошей за товар, і як це зробити? Чи можу я звернутися до союзу захисту прав споживачів, і як це зробити? Чи є можливість врегулювати це питання через суд? Які документи потрібні для цього? Які кроки потрібно зробити, щоб вирішити цю проблему?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
02:14, 23.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

В Україні відносини між покупцем та продавцем, у тому числі при купівлі товарів через інтернет, регулюються Законом України "Про захист прав споживачів". Відповідно до статті 8 цього Закону, споживач має право на обмін або повернення товару неналежної якості, якщо він не відповідає умовам договору (наприклад, опису, характеристикам товару, зазначеним в рекламі).

1. **Неправомірність відмови у поверненні коштів**: Якщо товар виявився б/в та з дефектами, ви маєте право на повернення коштів або заміну товару, навіть якщо продавець стверджує, що товар було пошкоджено вами. Відповідальність за якість товару лежить на продавцеві, і відповідно до статті 6 Закону, продавець зобов'язаний надавати споживачеві товар належної якості.

2. **Відповідальність за якість товару**: Інтернет-магазин не може зняти з себе відповідальність за якість товару, оскільки це суперечить законодавству про захист прав споживачів (стаття 8 Закону України "Про захист прав споживачів").

3. **Можливість звернення до суду**: Ви можете звернутися до суду з вимогою про відшкодування вартості товару, а також інших витрат, пов'язаних з недоліками товару. Суд розглядатиме вашу справу на підставі поданих доказів. Для цього вам знадобляться: підтвердження замовлення, квитанція про оплату, фото товару з дефектами, переписка з продавцем.

4. **Звернення до союзу захисту прав споживачів**: Ви можете звернутися до місцевого управління захисту прав споживачів із заявою про порушення ваших прав. Вони можуть допомогти вирішити питання в досудовому порядку.

5. **Кроки для вирішення проблеми**:
- Направте письмову претензію продавцеві з вимогою повернення коштів, надавши докази дефектів товару та його невідповідності характеристикам.
- Зверніться до управління захисту прав споживачів для отримання консультації та підтримки.
- Якщо питання не буде вирішено мирним шляхом, підготуйте позов до суду з усіма необхідними документами.

Законодавство України на вашому боці, тому ви маєте всі підстави відстоювати свої права.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы