Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

"Порушення прав покупця при онлайн-покупці"

1
12:49, 20.09.2024
"Порушення прав покупця при онлайн-покупці"
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як постійний користувач інтернет-магазинів, зіткнулась із проблемою, яка стосується порушення моїх прав як покупця. Конкретно, придбавши товар в одному з вітчизняних онлайн-магазинів, я отримала не якісний продукт. Умови повернення, зазначені на сайті, не передбачають можливості повернення товару такого типу, що, на мій погляд, є порушенням моїх прав. Товар було придбано згідно з усіма нормами та вимогами, встановленими законодавством України, з дотриманням всіх процедур, пов'язаних з онлайн-покупкою. Проте, після отримання товару, було виявлено, що він має значні відхилення від технічних характеристик, зазначених на сайті під час покупки. Я намагалася звернутися до продавця з метою повернення товару та повернення грошей, але отримала відмову, оскільки, за словами продавця, товар не підлягає поверненню згідно з правилами, встановленими на сайті. Враховуючи ці обставини, мені хотілося б зрозуміти, чи можливо з моєї сторони вжити якихось юридичних заходів для вирішення цієї проблеми. Чи маю я право на повернення товару, який не відповідає заявленим характеристикам? Які норми законодавства регулюють це питання? Які кроки мені слід зробити для захисту своїх прав як покупця?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
13:10, 20.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

Відповідно до законодавства України, ви маєте право на захист своїх прав як споживача у випадку отримання товару неналежної якості або такого, що не відповідає заявленим характеристикам. Основним нормативно-правовим актом, що регулює ваші права як споживача, є Закон України "Про захист прав споживачів".

Згідно зі статтею 8 цього Закону, споживач має право вимагати повернення товару неналежної якості, якщо виявлено недоліки, які роблять його непридатним для використання за призначенням. У разі виявлення таких недоліків, споживач має право вимагати, на свій вибір:
- безоплатного усунення недоліків у розумний строк;
- заміни на товар належної якості;
- відповідного зменшення купівельної ціни;
- розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.

Важливо зазначити, що згідно зі статтею 9 цього ж Закону, продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості та повернути споживачу сплачену суму, якщо товар не відповідає умовам договору або опису на сайті.

Крім того, Постанова Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"" визначає перелік товарів, які не підлягають поверненню. Проте, якщо товар має недоліки, він не може бути включений до цього переліку.

Щодо ваших подальших дій, рекомендується:
1. Написати офіційну претензію до продавця з вимогою виконання ваших прав згідно із законодавством. У претензії вкажіть всі обставини справи, додайте копії документів, що підтверджують покупку, та аргументуйте свою позицію на підставі зазначеного законодавства.
2. Якщо продавець відмовиться задовольнити вашу претензію, зверніться до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів з відповідною скаргою.
3. У разі необхідності, ви можете звернутися до суду для захисту своїх прав, подавши позовну заяву.

Виконання цих кроків допоможе вам захистити свої права як споживача та отримати справедливе вирішення вашої проблеми.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы