Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Поздравляем с Днём Компьютерщика!
Дорогие друзья и гости сайта Advising! Примите наши искренние поздравления с этим чудесным праздником!

Повернення товару неналежної якості: права споживача

1
17:30, 25.09.2024
Повернення товару неналежної якості: права споживача
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я купив/ла техніку в магазині, але виявив/ла, що вона швидко зламалася. Продавець відмовляється повертати гроші або обмінювати товар на новий. Які права у мене, як споживача, у цій ситуації? Чи можу я вимагати повернення грошей або обмін товару на новий? Які дії мені потрібно підтримати в даному випадку, і які юридичні кроки я можу підняти для захисту своїх прав як споживача?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
18:08, 25.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

У вашій ситуації ви маєте певні права як споживач, які захищаються законодавством України. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", ви маєте право на належну якість товару, а у разі виявлення його недоліків – на обмін або повернення коштів.

1. **Право на обмін або повернення товару**: Згідно зі статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів", якщо товар виявився з дефектом, ви маєте право вимагати:
- безоплатного усунення недоліків у розумний строк;
- відшкодування витрат на усунення недоліків;
- зменшення купівельної ціни;
- заміни товару на аналогічний без дефектів;
- розірвання договору і повернення сплаченої суми.

2. **Строки для пред’явлення вимог**: Ви маєте пред’явити свої вимоги протягом гарантійного строку або строку придатності товару. Якщо такі строки не встановлені, вимоги можна пред’явити протягом двох років з моменту передачі товару споживачеві (стаття 7 Закону).

3. **Дії у разі відмови продавця**:
- Перш за все, зверніться письмово до продавця з вимогою усунення недоліків, обміну або повернення товару. Вимагайте від продавця письмової відповіді.
- Якщо продавець відмовляється задовольнити ваші вимоги, ви можете звернутися зі скаргою до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів.
- Як крайній захід, ви маєте право подати позов до суду для захисту своїх прав. У разі позитивного рішення суду, продавець зобов’язаний буде задовольнити ваші вимоги.

4. **Докази**: Зберігайте всі документи, що підтверджують покупку (чек, гарантійний талон), а також переписку з продавцем. Це допоможе вам у разі судового розгляду.

Звертаючись до цих правових норм, ви зможете захистити свої права як споживача відповідно до українського законодавства.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы