Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Комплексне вирішення спору з торговельним закладом

1
13:37, 21.09.2024
Комплексне вирішення спору з торговельним закладом
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як звичайний споживач, зіткнувся з вкрай заплутаною ситуацією, яка стосується моїх прав. Виникла проблема з торговельним закладом, де я придбав товар - цифровий фотоапарат високої якості. Протягом короткого часу після покупки, я помітив, що фотоапарат не відповідає заявленим характеристикам та умовам гарантії. Торговець відмовляється замінити товар або повернути гроші, мотивуючи це тим, що я нібито не дотримався правил експлуатації. Але я впевнений, що дотримався всіх рекомендацій виробника. Також виникли сумніви щодо якості самого товару та його відповідності нормам та стандартам. Мене цікавить, які кроки я повинен зробити для вирішення цієї ситуації? Чи можу я застосувати Закон України "Про захист прав споживачів" у цьому випадку? Які юридичні наслідки можуть бути для торговельного закладу у разі недотримання цього закону? Як мені забезпечити належне дотримання моїх прав як споживача? Які документи та докази мені потрібні для цього? Чи є можливість звернутися до суду з цим питанням або це можливо вирішити за допомогою претензії до торговельного закладу? І якщо так, то як правильно скласти таку претензію? Чи є потреба залучати до справи експертів, які зможуть підтвердити невідповідність товару заявленим характеристикам?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
14:26, 21.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

У вашій ситуації ви дійсно можете звернутися до Закону України "Про захист прав споживачів". Згідно з цим законом, споживач має право на отримання товару належної якості, що відповідає умовам договору (стаття 6 Закону). Якщо товар виявився неналежної якості або не відповідає характеристикам, споживач має право вимагати його заміни, безоплатного усунення недоліків або повернення коштів (стаття 8 Закону).

Для захисту прав вам слід виконати наступні кроки:

1. **Звернення з претензією до продавця**: Складіть письмову претензію до торговельного закладу. В претензії вкажіть свої дані, опис товару, дату покупки, суть проблеми та ваші вимоги (заміна товару, повернення коштів тощо). До претензії додайте копії документів, які підтверджують покупку (чек, гарантійний талон).

2. **Залучення експертів**: Якщо продавець відмовляється задовольнити ваші вимоги, ви можете звернутися до незалежної експертної організації для проведення експертизи товару. Експертний висновок може служити додатковим доказом у разі судового розгляду.

3. **Звернення до Держспоживінспекції**: Ви маєте право звернутися зі скаргою до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Ця інстанція може провести перевірку та зобов'язати продавця виконати ваші законні вимоги.

4. **Судовий захист**: Якщо ви не досягли згоди з продавцем, ви маєте право звернутися до суду. Ваша позовна заява повинна містити всі необхідні дані та докази, включаючи результати експертизи, якщо вона проводилася.

Продавець може нести відповідальність за порушення прав споживача, включаючи штрафи та відшкодування моральної шкоди, якщо це передбачено рішенням суду.

Важливо ретельно документувати всі ваші дії та зберігати всі докази, що підтверджують вашу позицію. Це допоможе ефективніше захистити ваші права в разі судового розгляду або врегулювання конфлікту на досудовій стадії.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы