Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Придбання товару з відмінною від заявленої якості

1
16:28, 21.09.2024
Придбання товару з відмінною від заявленої якості
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як споживач, зіткнувся з ситуацією, коли придбав товар у магазині, а саме дорогий шкіряний гаманець, який, за словами продавця, був виготовлений з натуральної шкіри високого якості. Але через кілька тижнів експлуатації він почав тріскатися та піддавати потріскування, що вказує на те, що виріб, ймовірно, виконаний зі штучної шкіри. При цьому на момент продажу мені не було надано інформації про можливість таких дефектів, а також не було вказано, що гаманець може бути виготовлений зі штучних матеріалів. Вважаю, що продавець порушив мої права споживача, зокрема, право на повну, достовірну та своєчасну інформацію про товар. Тому хотів би отримати консультацію щодо таких питань: які кроки мені потрібно зробити для захисту своїх прав як споживача в даній ситуації? Які документи потрібно зібрати для доказування факту порушення моїх прав? Чи маю я право вимагати відшкодування моральної шкоди від продавця? Чи можу я розраховувати на повернення грошей за товар або заміну товару на аналогічний, але високої якості? І які юридичні наслідки чекають на продавця за порушення моїх прав як споживача?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
17:28, 21.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У ситуації, яку ви описали, ви дійсно маєте право на захист ваших прав як споживача згідно з законодавством України. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", ви маєте право на отримання повної, достовірної та своєчасної інформації про товар (стаття 15). Якщо ця інформація була надана неправильно або взагалі не була надана, це є підставою для захисту ваших прав.

Ось кроки, які ви можете зробити для захисту своїх прав:

1. **Звернення до продавця**: Ви маєте право звернутися до продавця з письмовою претензією, в якій зазначити всі обставини справи та вказати на порушення ваших прав. Вимагайте заміни товару на якісний або повернення коштів. До претензії додайте копії документів, що підтверджують покупку товару (чек, квитанція).

2. **Експертиза товару**: Якщо продавець відмовляється задовольнити ваші вимоги, ви можете провести незалежну експертизу товару, щоб підтвердити наявність дефектів та їх причину. Витрати на експертизу, у разі підтвердження вашої правоти, може бути відшкодовано продавцем.

3. **Звернення до органів захисту прав споживачів**: Ви маєте право звернутися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів із скаргою на дії продавця.

4. **Судовий захист**: Якщо мирним шляхом вирішити питання не вдається, ви можете звернутися до суду з позовом про захист прав споживачів. У позові можна вимагати не тільки повернення коштів за товар, але й відшкодування моральної шкоди, якщо буде доведено її наявність та зв’язок з діями продавця.

Щодо відшкодування моральної шкоди, відповідно до статті 23 Цивільного кодексу України, моральна шкода може бути відшкодована, якщо вона завдана порушенням ваших прав. Вам потрібно буде довести, що ви зазнали моральних страждань саме внаслідок дій продавця.

Продавець, у разі підтвердження факту порушення ваших прав, може бути притягнутий до відповідальності, включаючи адміністративну відповідальність за недотримання законодавства про захист прав споживачів.

Ви маєте законне право вимагати відшкодування збитків, заміни товару або повернення коштів, а також компенсації моральної шкоди, якщо вона буде доведена.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы