Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Спорный вопрос с мобильным оператором

1
08:36, 22.09.2015
Спорный вопрос с мобильным оператором
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Доброго дня!
Допоможіть будь ласка зрозуміти ситуацію яка склалася в мене з компанією “МТС”. Якось я їхав поїздом з свого міста Чернівці до Києва, дорога пролягає біля Молдови та Румунії. В мене є смартфон в якому включений постійно інтернет. Мій номер контрактний. Відповідно знаходячись коло цих країн зв'язок автоматично переключався в роумінг до різних операторів Молдови та Румунії. Знаючи про це я відповідно не здійснював дзвінки, і старався перевести телефон у режим ручного вибору оператора. Коли я прибув до Києва мій номер вже був заблокований з рахунком -980грн., ще через декілька днів рахунок збільшився до -2`060грн. Коли я зателефонував до оператора мені гарно пояснили що я був у роумінгу з включеним інтернетом, але вони проведуть дослідження, та якщо побачать що я не знаходився на території іншої держави мені ці кошти повернуть. Мою заявку прийняли та пообіцяли розглянути на протязі 7-ми днів. Через тиждень я перевіряю рахунок сума залишилась незмінною. На запитання у оператора чому так, мені відповіли що кошти не повернуть адже я знаходився у роумінгу. Скажіть будь ласка чи можу я сперечатися з оператором та відстоювати те що не з своєї волі це сталося. Адже тут будь кому зрозуміло що інтернет по диких тарифах нікому не потрібен та без нього можна обійтись. Чому оператор доводить своїх абонентів до такої ситуації не попереджає повідомленнями що будьте уважні у нас звірячі тарифи на інтернет у роумінгу та чому вони допускають абонента заводити в такі борги? Адже можна просто блокувати доступ та простим повідомленням отримати лишній раз підтвердження від абонента.
Дякую,
З повагою Назар Моклович

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
08:55, 22.09.2015
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

Ситуація, в якій ви опинилися, досить поширена, і є декілька аспектів, які варто врахувати при вирішенні цього питання.

По-перше, відповідно до Закону України "Про телекомунікації", оператори мобільного зв'язку зобов'язані надавати абонентам повну інформацію про умови надання телекомунікаційних послуг, включаючи тарифи на роумінг (стаття 32). Це означає, що оператор повинен забезпечити вас інформацією про вартість інтернету в роумінгу.

По-друге, відповідно до Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №720 від 11 квітня 2012 року, оператори зобов'язані інформувати абонентів про зміну умов договору, в тому числі тарифів (пункт 37). Це може включати і повідомлення про роумінгові тарифи.

Ваша ситуація може бути розглянута як надання послуги без вашої згоди, якщо ви не були належним чином проінформовані про тарифи чи не мали можливості контролювати використання послуг у роумінгу. Ви маєте право подати скаргу до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ), з вимогою перевірки дій оператора на предмет дотримання законодавства.

Також варто звернутися до оператора з письмовою скаргою, в якій викласти всі обставини справи, посилаючись на зазначені норми законодавства, і вимагати повернення коштів у зв'язку з неналежним інформуванням про тарифи. Зазначте, що ви не здійснювали активних дій для використання інтернету в роумінгу, та попросіть провести повторний розгляд ситуації.

За потреби, ви можете звернутися до суду для захисту своїх прав, але це може вимагати додаткових витрат на юридичну допомогу. Важливо зібрати всі докази, такі як історія дзвінків, повідомлення від оператора, ваші звернення та відповіді на них.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы