Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблема з гарантійним обслуговуванням.

1
21:45, 21.09.2024
Проблема з гарантійним обслуговуванням.
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Уявімо ситуацію: придбавши в одному з торгових центрів міста велику побутову техніку - пральну машину, на яку розповсюджується гарантійний термін виробника у два роки, я, як покупець, виявив, що через півтора року експлуатації пристрій став виявляти значні дефекти у роботі. Проте, після звернення до сервісного центру, мені було відмовлено у безкоштовному ремонті, посилаючись на те, що зазначений дефект виник у результаті неправильної експлуатації пристрою, хоча при цьому сервісний центр не надав жодних доказів цього факту. Які мої права як покупця в цьому випадку? Чи можу я вимагати безкоштовного ремонту або заміни пристрою на новий? Чи є у мене право на відшкодування шкоди, якщо виявиться, що порушення гарантійних зобов'язань відбулося з боку продавця? І як мені довести, що пристрій експлуатувався правильно, якщо продавець намагається звинуватити мене у неправильній експлуатації? Які дії я повинен виконати для захисту своїх прав у даній ситуації?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
22:04, 21.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

У вашій ситуації ви маєте кілька варіантів захисту своїх прав як споживача згідно з законодавством України. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", ви маєте право на безкоштовний ремонт або заміну товару в межах гарантійного терміну, якщо товар виявився неякісним.

1. **Права на безкоштовний ремонт або заміну**: Згідно з ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів", якщо товар виявився дефектним у межах гарантійного терміну, ви маєте право вимагати безкоштовного усунення недоліків або заміни товару на новий, якщо недоліки не можуть бути усунені.

2. **Докази неправильної експлуатації**: Сервісний центр, відмовляючи у ремонті, зобов'язаний надати докази неправильної експлуатації. Згідно з ст. 17 Закону, саме продавець (або сервісний центр) повинен довести, що дефект виник внаслідок ваших дій.

3. **Експертиза**: Ви маєте право вимагати проведення незалежної експертизи для визначення причин виникнення дефекту. Якщо експертиза підтвердить вашу правоту, витрати на її проведення має покрити продавець або сервісний центр.

4. **Відшкодування збитків**: У разі підтвердження порушення ваших прав, ви можете вимагати відшкодування збитків згідно з ст. 22 Закону "Про захист прав споживачів". Це включає компенсацію вартості ремонту, витрат на експертизу, а також моральної шкоди.

5. **Дії для захисту прав**:
- Направте письмову претензію продавцю з вимогою усунення недоліків товару, додаючи копії документів про покупку та гарантійний талон.
- Зверніться до незалежної експертної організації для проведення експертизи товару.
- У разі відмови у добровільному задоволенні ваших вимог, зверніться до суду з позовом про захист прав споживача.

Важливо зберегти всі документи, пов’язані з покупкою та зверненнями до сервісного центру, оскільки вони можуть бути необхідні в суді.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы