Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблема з недостатньою якістю товару, купленого в інтернет-магазині.

1
15:33, 20.09.2024
Проблема з недостатньою якістю товару, купленого в інтернет-магазині.
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Звертаюся до вас з питанням, що стосується аспектів законодавства про захист прав споживачів в Україні. Кілька тижнів тому я придбала електронний товар в одному з вітчизняних інтернет-магазинів. Виріб був доставлений в обумовлені строки, але, на мій глибокий жаль, не відповідав заявленій якості. Виріб, що був представлений на сайті як новий, фактично виявився б/у. Крім того, він має декілька дефектів, які не були зазначені в описі товару. Всі спроби зв'язатися з підтримкою магазину та домогтися заміни товару або повернення грошей були безуспішні. Яким чином я можу захистити свої права в даній ситуації, згідно чинного законодавства України? Чи існують спеціальні процедури для вирішення подібних питань? Чи маю я право на повне відшкодування витрат, включаючи оплату за доставку? Які документи маю надати для підтвердження своїх вимог?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
16:20, 20.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У ситуації, що склалася, ви маєте право на захист своїх прав як споживача відповідно до чинного законодавства України. Закон України "Про захист прав споживачів" передбачає, що споживач має право на отримання якісного товару, а у випадку виявлення недоліків – на їх усунення, заміну товару або повернення коштів (стаття 8 Закону).

По-перше, якщо товар не відповідає договору або заявленій якості, ви маєте право вимагати від продавця безоплатного усунення недоліків, заміни на товар належної якості, зменшення купівельної ціни або розірвання договору і повернення сплаченої суми.

Для того щоб скористатися цими правами, вам слід письмово звернутися до продавця із заявою, в якій викласти свої вимоги. Заява повинна містити:
1. Ваші контактні дані.
2. Детальний опис товару та недоліків, які ви виявили.
3. Вимоги щодо вирішення ситуації (наприклад, повернення коштів або заміна товару).
4. Копії документів про покупку (чек, квитанція, електронний лист про підтвердження замовлення).

Ви маєте право на відшкодування всіх витрат, пов'язаних з поверненням товару, включаючи оплату за доставку, якщо товар виявився неякісним або не відповідає заявленому опису (стаття 8 Закону).

Якщо продавець не реагує на ваші вимоги, ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів або до суду.

Також рекомендується зберігати усі документи, пов’язані з покупкою та кореспонденцію з продавцем, як докази на користь ваших вимог.

У випадку звернення до суду, ви можете вимагати не лише повернення коштів, але й компенсації моральної шкоди, якщо така була завдана (стаття 22 Цивільного кодексу України).

Пам’ятайте, що ваші права як споживача захищені законом, і ви маєте право вимагати їх дотримання.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы