Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Зловживання правами споживачів у сфері Інтернет-торгівлі

1
00:16, 21.09.2024
Зловживання правами споживачів у сфері Інтернет-торгівлі
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як громадянин України, вирішив скористатися послугами одного з популярних інтернет-магазинів і зробив там замовлення. Згідно із вказаними на сайті умовами, я оплатив товар за допомогою картки та очікував його доставку протягом п'яти робочих днів. Однак пройшло вже два тижні, а товар так і не був мені доставлений. Я вже звертався до служби підтримки магазину, але вони лише затягують час, постійно відправляючи мені стандартні відповіді з обіцянкою вирішити проблему "найближчим часом". Водночас, перевіривши свій банківський рахунок, я помітив, що з моєї картки було знято гроші не лише за моє замовлення, але й за декілька інших покупок, які я не робив. Здається, що мої банківські дані були скомпрометовані. Які мої права в даній ситуації? Чи можу я вимагати повернення коштів за недоставлений товар, і як мені боротися з незаконним зняттям грошей з моєї картки? Чи варто звертатися в поліцію або до інших державних органів? Які є законні шляхи вирішення цієї проблеми?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
00:46, 21.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

В описаній ситуації у вас є кілька правових підстав для захисту ваших інтересів, які регулюються законодавством України.

1. **Повернення коштів за недоставлений товар:**
- Згідно зі статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право на здійснення заміни товару, виконання обов'язків за договором або повернення коштів, якщо продавець не виконав свої зобов'язання щодо доставки товару у встановлені строки.
- Ви маєте право вимагати повернення коштів за недоставлений товар. Для цього потрібно офіційно звернутися до інтернет-магазину з претензією, в якій вказати факт недоставки та вимагати повернення коштів.

2. **Незаконне зняття грошей з картки:**
- Згідно зі статтею 1071 Цивільного кодексу України, банк зобов’язаний відшкодувати клієнту збитки, завдані внаслідок незаконного списання коштів з його рахунку.
- Рекомендується негайно звернутися до вашого банку з заявою про оскарження транзакцій, які ви не здійснювали, та вимагати повернення коштів. Банк має провести розслідування та, у разі підтвердження факту шахрайства, повернути вам кошти.

3. **Звернення до правоохоронних органів:**
- Якщо є підозра на шахрайство або крадіжку банківських даних, слід звернутися до Національної поліції України із заявою про вчинення кримінального правопорушення. Це можна зробити у найближчому відділенні поліції або онлайн через сайт кіберполіції.
- Ваша заява має містити детальний опис ситуації, включаючи інформацію про недоставлене замовлення та несанкціоновані транзакції.

4. **Звернення до Держпродспоживслужби:**
- Ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів з метою розгляду вашої скарги щодо недобросовісної діяльності інтернет-магазину.

Всі ці кроки можуть допомогти вам захистити свої права як споживача та відновити втрачені кошти. Важливо діяти оперативно та документувати всі ваші дії, зберігати копії заяв, чеків та інших документів, пов'язаних із ситуацією.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации


ОБМЕН ТОВАРА
15:47, 04.04.2014

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы