Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблема з непрацюючим обігрівачем.

1
16:59, 21.09.2024
Проблема з непрацюючим обігрівачем.
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я купив електричний обігрівач у великому магазині побутової техніки, але через два тижні він перестав працювати. Я повернув товар в магазин, але мені відмовили у заміні товару або поверненні грошей, посилаючись на те, що я міг самостійно пошкодити обігрівач. Звернувшись до сервісного центру, мені повідомили, що ремонт буде коштувати майже стільки ж, скільки й сам обігрівач. За словами продавця, я маю право на безкоштовний ремонт протягом двох років, але в сервісному центрі мене проінформували, що це правило не діє в разі механічних пошкоджень, які, на їхню думку, є причиною поломки. Я впевнений, що не використовував обігрівач неналежним чином. Які мої права як споживача в даному випадку? Чи можу я вимагати заміни товару або повернення грошей? Чи можу я звернутися до суду, якщо магазин та сервісний центр продовжують відмовляти мені в задоволенні моїх вимог? Які кроки я повинен зробити для вирішення цієї ситуації згідно з законодавством України?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
17:22, 21.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У вашій ситуації ви маєте певні права відповідно до законодавства України, зокрема до Закону України "Про захист прав споживачів".

1. **Гарантійний строк**: Згідно з частиною 1 статті 7 Закону України "Про захист прав споживачів", на кожен товар встановлюється гарантійний строк, протягом якого продавець (виробник) несе відповідальність за недоліки товару. Якщо обігрівач вийшов з ладу протягом гарантійного строку, ви маєте право на безкоштовне усунення недоліків товару.

2. **Права споживача у разі виявлення недоліків**: Відповідно до частини 1 статті 8 цього ж Закону, у разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків товару ви маєте право вимагати:
- безкоштовного усунення недоліків товару;
- заміни на товар належної якості;
- зменшення купівельної ціни;
- розірвання договору та повернення сплаченої суми.

3. **Доведення причин виникнення недоліків**: Якщо продавець стверджує, що ви самостійно пошкодили товар, обов’язок доведення цього факту лежить на продавцеві або сервісному центрі (частина 5 статті 8 Закону).

4. **Дії у випадку відмови**: Якщо вам відмовляють у задоволенні ваших законних вимог, ви можете:
- Звернутися з письмовою претензією до продавця, вказавши ваші вимоги з посиланням на відповідні норми закону.
- Якщо спір не вирішено, подати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
- В разі неуспішного вирішення питання у досудовому порядку, звернутися до суду з позовом про захист ваших прав.

5. **Звернення до суду**: Якщо ви вирішите звернутися до суду, зберіть всі документи, що підтверджують покупку, гарантійний талон, акти прийому-передачі на ремонт і т.д. Рекомендується також отримати письмовий висновок сервісного центру про причини поломки.

Ваші права як споживача захищені законодавством, і ви маєте право вимагати їх дотримання. У разі необхідності, зверніться за консультацією до юриста для підготовки відповідних документів.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы