Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблеми з гарантійним обслуговуванням

1
19:06, 22.09.2024
Проблеми з гарантійним обслуговуванням
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Моя проблема полягає у вирішенні питання, що стосується гарантійного обслуговування товару, який був придбаний в одному з найбільших магазинів електроніки в Україні. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", як споживач, маю право на безкоштовне гарантійне обслуговування протягом гарантійного терміну, який був встановлений виробником. Я придбав телевізор у цьому магазині, проте через певний час він почав виявляти деякі неполадки. Я відніс цей товар на гарантійне обслуговування, але мені було відмовлено через те, що я не мав чека. Проте, мій гарантійний талон був у повному порядку. Існують випадки, коли споживачі втрачають чеки, але мають гарантійні талони. Чи може відсутність чека бути причиною відмови у гарантійному обслуговуванні, якщо у мене є гарантійний талон? Чи маю я право вимагати безкоштовного гарантійного обслуговування, якщо у мене є гарантійний талон, але немає чека? Чи є це порушенням моїх прав як споживача? Також мене цікавить, які дії я можу здійснити для вирішення цієї проблеми. Чи маю я право подати скаргу в органи захисту прав споживачів? Які юридичні кроки я можу здійснити для захисту своїх прав? Дуже хотілось би почути детальну відповідь на ці запитання.

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
19:29, 22.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

Відповідно до статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право на безкоштовне усунення недоліків товару протягом гарантійного терміну. Гарантійний талон, виданий виробником або продавцем, підтверджує право на таке обслуговування.

Законодавство не вимагає обов'язкової наявності касового чека для реалізації права на гарантійне обслуговування, якщо у вас є інший доказ придбання товару, наприклад, гарантійний талон. Відмова у гарантійному обслуговуванні лише на підставі відсутності чека може бути розцінена як порушення ваших прав як споживача.

Відповідно до статті 17 цього ж Закону, ви маєте право звернутися до органів захисту прав споживачів з відповідною скаргою. Для цього підготуйте письмове звернення, в якому детально викладіть суть проблеми, додайте копії наявних документів (гарантійний талон, інструкція з експлуатації тощо).

Якщо магазин продовжує відмовляти в гарантійному обслуговуванні, ви можете звернутися до суду для захисту своїх прав. Підготуйте позовну заяву, в якій вкажіть на порушення ваших прав та вимагайте виконання умов гарантійного обслуговування. Додайте всі наявні докази, що підтверджують факт придбання товару та його неполадки.

Рекомендується також звернутися до юриста, який допоможе з підготовкою документів та супроводом справи в суді. Це забезпечить більш ефективний захист ваших прав як споживача.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы