Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблеми з поверненням товару через інтернет-магазин

1
01:20, 25.09.2024
Проблеми з поверненням товару через інтернет-магазин
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Мені довелося зіткнутися з такою проблемою: я придбав у інтернет-магазині електроніку - конкретно, ноутбук. Продавець на сайті зазначив, що уся продукція повністю відповідає стандартам якості, має офіційну гарантію виробника і може бути повернута протягом 14 днів без пояснення причин. Однак, коли я отримав товар, виявилося, що ноутбук не відповідає зазначеним на сайті характеристикам: процесор мав нижчу частоту, а обсяг оперативної пам'яті був менший. Я негайно звернувся до продавця з вимогою повернути товар і отримати гроші назад, але мені відмовили, мотивуючи тим, що я вже використовував ноутбук, і, отже, не можу його повернути. Я намагався вирішити цю проблему через банк, через який здійснював платіж, але вони також не змогли допомогти. Ось моє питання: які у мене є права як потребителя в даній ситуації? Чи можу я домогтися повернення грошей за товар, який не відповідає зазначеним характеристикам? Які кроки юридичного характеру я маю зробити, аби довести свою правоту? Які закони та нормативи я можу використати у своїй аргументації?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
02:10, 25.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У вашій ситуації, як споживач, ви маєте певні права, захищені законодавством України. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", ви маєте право на повернення товару неналежної якості або такого, що не відповідає умовам договору.

1. **Право на повернення товару**: Стаття 8 Закону України "Про захист прав споживачів" надає право вимагати повернення грошей за товар неналежної якості. Якщо ноутбук не відповідає заявленим характеристикам, це є підставою для обміну або повернення товару.

2. **Право на інформацію**: Згідно зі статтею 15 цього ж закону, продавець зобов'язаний надавати достовірну інформацію про товар. Якщо інформація на сайті не відповідала реальним характеристикам товару, це є порушенням ваших прав.

3. **Право на повернення товару протягом 14 днів**: Законодавство України передбачає можливість повернення товару належної якості протягом 14 днів без пояснення причин (стаття 9 Закону "Про захист прав споживачів"), за умови, що товар не використовувався і збережено його товарний вигляд. Однак, якщо товар неналежної якості, це правило не застосовується.

Щодо дій, які варто здійснити:

1. **Письмова претензія**: Складіть письмову претензію до продавця, вказавши на невідповідність характеристик товару та вимогу щодо повернення коштів. Додайте копії всіх документів, що підтверджують вашу покупку.

2. **Звернення до органів захисту прав споживачів**: Якщо продавець відмовляється вирішити питання, зверніться до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

3. **Юридична допомога**: Розгляньте можливість звернення до адвоката, який спеціалізується на захисті прав споживачів, для отримання додаткової юридичної консультації або підтримки в судовому порядку, якщо справа не вирішується мирним шляхом.

4. **Судовий позов**: У разі відсутності результату від попередніх дій, ви маєте право звернутися до суду з позовом про захист прав споживача.

Використовуйте ці законодавчі акти та кроки для захисту своїх прав і досягнення справедливого вирішення ситуації.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы