Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблеми з гарантійним обслуговуванням

1
17:39, 21.09.2024
Проблеми з гарантійним обслуговуванням
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я купив преміальний телевізор в одному з провідних магазинів електроніки в Україні, який надавав дворічний гарантійний термін. Проте, через 8 місяців після покупки, виникли технічні проблеми з пристроєм. Після звернення до сервісного центру, вони взяли телевізор на діагностику, і повернули мені його через два тижні з висновком, що нібито пошкодження були спричинені моїми діями, а не виробничим дефектом, тому гарантія не розповсюджується. Проте, я абсолютно впевнений, що не вчиняв нічого, що могло б пошкодити пристрій. В якості потребителя, чи маю я право вимагати від магазину незалежної експертизи? Як мені найкраще захистити свої права у цій ситуації, враховуючи, що у моєму розпорядженні є всі необхідні чеки та гарантійний талон? Чи можу я вимагати відшкодування від магазину або виробника?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
18:07, 21.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

Згідно з законодавством України, ви як споживач маєте право на захист ваших прав у разі виявлення недоліків у придбаному товарі протягом гарантійного терміну. Відповідно до статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх виправлення, якщо вони виникли з вини виробника (продавця).

У випадку, якщо сервісний центр відмовляється визнавати недоліки як гарантійні, ви маєте право вимагати проведення незалежної експертизи. Відповідно до статті 17 Закону України "Про захист прав споживачів", на вимогу споживача, продавець (або виробник) зобов'язаний організувати проведення незалежної експертизи товару. Якщо результати експертизи підтвердять, що недоліки є виробничими, витрати на експертизу несе продавець (або виробник). У разі, якщо експертиза покаже, що дефекти виникли з вини споживача, витрати на її проведення покладаються на вас.

Для захисту своїх прав рекомендується направити письмову претензію до магазину, в якій вимагати проведення незалежної експертизи та зазначити, що ви готові оскаржити висновки сервісного центру. Додайте копії чеків та гарантійного талону як підтвердження ваших вимог.

Якщо магазин відмовиться задовольнити ваші вимоги, ви маєте право звернутися до суду з позовною заявою про захист прав споживача. В такому випадку, крім відшкодування вартості товару або його ремонту, ви можете вимагати компенсацію моральної шкоди, передбачену статтею 22 Закону України "Про захист прав споживачів".

Необхідно також звернути увагу на те, що ви маєте право звернутися до територіального управління Держспоживслужби за захистом своїх прав як споживача.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы